تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 3:10
کد خبر : 1939

فرماندار ساری:

«بانک صادرات» حامی پروژه‌های مرکز مازندران

«بانک صادرات» حامی پروژه‌های مرکز مازندران
شهرستان ساری به‌عنوان مرکز استان مازندراشهرستان ساری به‌عنوان مرکز استان ن دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است که بهره‌مندی صحیح از این مواهب می‌تواند چهره‌ی این شهرستان را دگرگون نماید.

دکتر سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر یک‌روزه خود به استان مازندران با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دیدار و از برخی پروژه‌های عمرانی و واحدهای صنعتی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران، دکتر سید ضیاء ایمانی در ابتدای این سفر با حضور در فرمانداری ساری در نشست مشترکی با حضور دکتر محمدعلی نوبخت نمایند عالی دولت در مرکز مازندران، آقایان علی بابایی کارنامی و منصور علی زارع نمایندگان مردم شریف شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، مهندس بهزاد برار زاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران و مهندس جواد طالبی شهردار مرکز استان شرکت نمود.

در ابتدای این نشست محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری در سخنانی ضمن خیرمقدم به دکتر سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: شهرستان ساری به‌عنوان مرکز استان مازندراشهرستان ساری به‌عنوان مرکز استان ن دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است که بهره‌مندی صحیح از این مواهب می‌تواند چهره‌ی این شهرستان را دگرگون نماید.

وی اظهار داشت: قصد داریم برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شهرستان و توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی شهرستان ساری از ظرفیت‌های ملی استفاده نماییم.

نمایند عالی دولت در شهرستان بابیان این مطلب که به دنبال توسعه‌ی مرکز استان به‌صورت واقع‌بینانه هستیم افزود: برای توسعه‌ی شهرستان ساری نیازمند تزریق اعتبارات ملی و استانی هستیم که در این میان حمایت و پشتیبانی بانک‌ها می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

وی از بانک صادرات به‌عنوان یکی از بانک‌های خوش‌نام و باسابقه‌ی کشور یادکرد و گفت: مشارکت و حمایت بانک صادرات از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان می‌تواند ما را در ارائه‌ی خدمات هرچه بیشتر به شهروندان یاری نماید.

وی خواستار نگاه ویژه‌ی بانک صادرات به پروژه‌های حوزه‌ی؛ آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و مدیریت شهری شد و افزود: بانک صادرات با حمایت از پروژه‌های مذکور می‌تواند یاریگر ما را درگذر از مشکلات و موانع پیش رو باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.