تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 3:29
کد خبر : 612

رییس حوزه هنری مازندران:

احداث پردیس سینمایی در غرب استان

احداث پردیس سینمایی در غرب استان
حوزه هنری مازندران در مجموعه تجاری توریستی همافران نوشهر سینمای 4 سالنه احداث می کند.

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران طی مذاکرات صورت گرفته از سوی این مرکز با شهرداری نوشهر، مقرر شد در مجموعه تجاری توریستی همافران شهر نوشهر سینمای چهار سالنه احداث گردد.

مهدی معصومی گرجی صبح شنبه ۲۰ شهریور سال جاری دراین باره گفت: با توجه به سیاست تمرکز زدایی و توسعه فرهنگی، همچنین عنایت به منویات مقام معظم رهبری در بحث سینماداری (به عنوان ابزاری برای تقویت ارزشهای ملی و استقلال فرهنگی) حوزه هنری مازندران بر آن شد تا حرکت تازه ای را در غرب استان جهت احداث سینما آغاز کند.

رییس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه شهرداری نوشهر همکاری خوبی جهت احداث سینما با این مرکز داشته است ادامه داد: با رایزنی های صورت گرفته نتیجه این شد که مجموعه تجاری همافران به خاطر تردد قابل توجه مردم و جذب مخاطبان تولیدات فرهنگی هنری برای ساخت یک پردیس چند سالنه فضای مناسبی خواهد بود.

معصومی گرجی ادامه داد: این بنا با بودجه ای بالغ بر ۷ میلیارد تومان به کمک موسسه فرهگی تبلیغی بهمن سبز (وابسته به حوزه هنری) ساخته و تجهیز خواهد شد و طی قراردادی ۱۰ ساله جهت سینما داری و بهره بردای در اختیار حوزه هنری مازندران قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که حوزه هنری مازندران پیش از این نیز در ادامه برنامه های توسعه ای خود اقدامات دیگری جهت ساخت سینمای چند سالنه از جمله پردیس سینمای ایران در مرکز استان داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.