تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1400 - 0:54
کد خبر : 201

آقایان مسئول! نظارت شما دقیقاً کجاست؟

آقایان مسئول! نظارت شما دقیقاً کجاست؟
بر اساس مشاهدات میدانی و گزارش‌های رسیده از برخی شهرهای مازندران هر کیلو هویج در خرده‌فروشی‌ها به 40 هزار تومان رسیده است

بر اساس مشاهدات میدانی و گزارش‌های رسیده از برخی شهرهای مازندران هر کیلو هویج در خرده‌فروشی‌ها به ۴۰ هزار تومان رسیده است.

در روزهای اخیر قیمت هویج افزایش چشمگیری یافته است و برخی علت این گرانی را اثربخشی چشمگیر آب هویج در درمان کرونا اعلام کرده‌اند.

این در حالی است امروز فیلمی در فضای مجازی منتشرشده که در آن هویج‎هایی که قرار بود باقیمت بالا فروخته شود، روی دست فروشندگان مانده و خراب‌شده است.

آقایان مسئول استانداری، سازمان صنعت، تعزیرات! افزایش قیمت کالاهای اساسی بر زندگی اقشار متوسط جامعه تأثیر زیادی گذاشته و دیگر تحمل این شرایط باوجود مشکلات بیماری کرونا برایشان سخت و صدای آن‌ها را درآورده است.

یکی از شهروندان مازندرانی با ابراز گلایه از افزایش روزانه مواد غذایی و سیفی جات گفت: صبح تا بعدازظهر قیمت‌ها فرق می‌کند و هیچ نظارتی وجود ندارد.

دیگر شهروندی که برای خرید به فروشگاه مواد غذایی آمده بود بابیان اینکه گرفتار مشکلاتی هستیم که نمی‌دانیم از آن رهایی می‌یابیم یا نه افزود: صدای خرد شدن استخوان‌های مردم را زیر بار گرانی شنیده می‌شود، پدرِ مردم از گرانی درآمده است.

به گفته یک مسئول در اتحادیه بارفروشان میدان بار با اشاره به ازدیاد تقاضا برای خرید سیب و هویج در بازار بیان کرد: امسال بیش از ۷ تا ۸ میلیون تن سیب تولید شد که ازدیاد تقاضا ناشی از شیوع  ویروس کرونا  تأثیری بر قیمت نداشت، اما با افزایش مصرف آب هویج و پایان عرضه محصول، قیمت افزایش‌یافته است.

وی بیان کرد: گرچه هر کیلو هویج با نرخ ۲۰ هزار تومان در مغازه‌ها باید عرضه شود، اما متأسفانه برخی مغازه‌داران باقیمت‌های بالاتر این محصول را عرضه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.