تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 2:21
کد خبر : 1100

مهندس میرشجاعی عضو شورای شهر ساری:

باید به‌جای مچ‌گیری قانون را تغییر دهیم

باید به‌جای مچ‌گیری قانون را تغییر دهیم
 برای رهایی از مشکلات موجود شهر نباید به دنبال وضع قانون باشیم ، باید با درک شرایط موجود راهی برای برون‌رفت از مشکلات پیدا کنیم.

سید رحمان میرشجاعی عضو شورای اسلامی شهر ساری در این دیدار بیان کرد: همه‌ی ما به قانون احترام می‌گذاریم، ولی نباید خود را درگیر قوانین تکراری و دست و پاگیر کنیم.

وی بابیان اینکه نماینده ولی‌فقیه به‌عنوان پدر معنوی شهر می‌تواند قوانین را به سمت مردم هدایت کند، گفت: به دلیل عدم اشرافیت بر قانون در حوزه نظارتی هر چه تلاش کنیم نمی‌توان همه‌ی روزنه‌های فساد را شناسایی و مسدود کرد ولی اگر بتوانیم افراد متخصص و متعهد را انتخاب و به سیستم وارد کنیم بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

میرشجاعی بابیان اینکه در حوزه نظارت باید به‌جای مچ‌گیری قانون را تغییر دهیم ادامه داد: در حوزه نیروی انسانی با معضلاتی همچون بیکاری و بیکار کردن افراد شاغل مواجهیم که می‌بایست با برنامه‌ریزی دقیق و مدون آن را مدیریت کرد.

این عضو شورای شهر تأکید کرد: باید سیاستی اتخاذ شود که نیروهای مازاد به نیروهای کارآمد تبدیل و تهدید موجود برای شهر ساری به فرصتی برای شکوفایی آن تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: طی مصوبه شورای شهر برای حمایت از طرح‌های خودکفایی مدیریت شهری ۱۵۰ میلیارد تومان وام مصوب گردید ولی متأسفانه تاکنون هیچ طرحی در این خصوص دریافت نشده است و من شرایطی برای اجرایش نمی‌بینم.

وی بیان کرد: برای رهایی از مشکلات موجود شهر نباید به دنبال وضع قانون باشیم ، باید با درک شرایط موجود راهی برای برون‌رفت از مشکلات پیدا کنیم.

میرشجاعی اذعان داشت: از سازمان‌های ذی‌ربط می‌خواهیم همان‌گونه که نیروهای بسیاری را به طرق مختلف به بدنه‌ی شهرداری تحمیل کردند، این نیروها را به سازمان‌های دیگر منتقل کنند.

وی در پایان گفت: امروز اگر یک‌بار از روی دوش شهرداری برداشته شود غنیمت است و امیدواریم روزهای خوشی را پیش رو داشته باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.