تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 20:19
کد خبر : 482

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران اعلام کرد؛

برگزاری طرح موکب سیار کتابخوانی در مناطق کم‌برخوردار

برگزاری طرح موکب سیار کتابخوانی در مناطق کم‌برخوردار
ولیپور از برگزاری طرح موکب سیار کتابخوانی در مناطق کم برخوردار مازندران در قالب ویژه برنامه «مطالعه با طعم تابستان» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از برگزاری موکب سیار کتابخوانی در مناطق کم برخوردار استان در قالب ویژه برنامه «مطالعه با طعم تابستان» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور در گفت و گویی اظهار کرد: در ادامه برنامه های فرهنگی در قالب ویژه برنامه مطالعه با طعم تابستان در مناطق روستایی و کم برخوردار استان، موکب سیار کتابخوانی برای پنجمین سال به روستاهای مازندران می رود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و دسترسی بیشتر کودکان و نوجوانان در روستاها، افزایش خلاقیت و گسترش کتاب و کتابخوانی برگزار می شود، تصریح کرد: در این ویژه‌برنامه، فعالیت هایی از جمله قصه گویی، نشست کتاب خوان، آموزش های دینی و اخلاقی، کاردستی و نقاشی اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بیان کرد: این ویژه برنامه از ۱۴ الی ۲۴ شهریوماه امسال در شهرهای ساری، قائمشهر، بابل، سوادکوه و سوادکوه شمالی به دلیل شرایط کرونایی در محیط سرباز و با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

ولیپور با اشاره به برنامه های مختلف کتابخانه های عمومی، به محرومیت بسیاری از روستائیان از برنامه های کتابخوانی اشاره کرد و گفت: عدالت این است که بتوانیم چنین فرصت هایی را برای همه دانش آموزان مستعدی که در روستاها هستند و می توانند از نوابغ ملی باشند، ایجاد و با رشد این استعدادها، آنها را به سمت آینده ای متعالی هدایت کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد این جشنواره امسال متفاوت تر از چهار سال گذشته در مازندران برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.