تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 3:37
کد خبر : 1951

شهردار ساری:

با حمایت «بانک صادرات» اتفاقات خوبی را رقم می‌زنیم

با حمایت «بانک صادرات» اتفاقات خوبی را رقم می‌زنیم
بودجه شهرداری ساری در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان بود که توانستیم به همت مجموعه مدیریت شهری ۷۱۸ میلیارد تومان از بودجه را محقق نموده و بعد از یک وقفه چندین ساله بودجه شهرداری را محقق نماییم و به ثبات اقتصادی برسیم.

دکتر سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر یک‌روزه خود به استان مازندران با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دیدار و از برخی پروژه‌های عمرانی و واحدهای صنعتی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران، دکتر سید ضیاء ایمانی در ابتدای این سفر با حضور در فرمانداری ساری در نشست مشترکی با حضور دکتر محمدعلی نوبخت نمایند عالی دولت در مرکز مازندران، آقایان علی بابایی کارنامی و منصور علی زارع نمایندگان مردم شریف شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، مهندس بهزاد برار زاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران و مهندس جواد طالبی شهردار مرکز استان شرکت نمود.

مهندس جواد طالبی شهردار مرکز استان در این نشست کسب رتبه‌ی ممتاز توسط بانک صادرات مازندران در سطح کشور را به خانواده‌ی بزرگ این بانک به‌ویژه مهندس نصیری مدیر شعب بانک صادرات مازندران تبریک گفت و بیان داشت: این موفقیت نشان از تلاش شبانه‌روزی مجموعه‌ی کارکنان بانک صادرات در جای‌جای استان بوده است و به‌عنوان یک مازندرانی قدردان این موفقیت هستم.

وی با اشاره به این مطلب که توانستیم طی یک سال گذشته با وفاق و همدلی شهرداری ساری را به یک ثبات اقتصادی برسانیم افزود: در حال حاضر برای رشد و جهش نیازمند به سرمایه‌گذاری و مشارکت سرمایه‌گذاران برای اجرای پروژه‌ها هستیم بدین سبب‌سازمانی را تحت عنوان «سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی» راه‌اندازی نمودیم که وظیفه شناسایی و جذب سرمایه‌گذار می‌باشد که تا به امروز در این بخش به موفقیت‌های بزرگی دست‌یافتیم.

مهندس طالبی تصریح کرد: بودجه شهرداری ساری در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان بود که توانستیم به همت مجموعه مدیریت شهری ۷۱۸ میلیارد تومان از بودجه را محقق نموده و بعد از یک وقفه چندین ساله بودجه شهرداری را محقق نماییم و به ثبات اقتصادی برسیم.

وی اذعان داشت: شهرداری ساری با ۵۰۰۰ نیرو و ۳۰۰۰ همکار شاغل در ناوگان عمومی می‌توانند مشتری خوبی برای بانک صادرات ایران باشد و می‌توانیم با کمک بانک صادرات اتفاقات خوبی را در شهر رقم بزنیم.

مهندس طالبی از مدیران بانک صادرات برای شروع همکاری خواستار اعطای ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کوتاه‌مدت می‌خواهیم برای اجرای پروژه‌های زودبازده شد و گفت: بودجه امسال شهرداری ساری ۱۳۰۰ میلیارد تومان است که امید می‌رود با تحقق این بودجه شاهد تحول بخش‌های مختلف در مرکز استان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.