تاریخ انتشار : دوشنبه 30 خرداد 1401 - 22:12
کد خبر : 1809

برپایی نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی در سلمانشهر

برپایی نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی در سلمانشهر
به گفته سرپرست اداره کل میراث ‌فرهنگی،‌گردشگری و صنایع‌دستی مازندران نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی و سوغات در شهر سلمانشهر برپا می‌شود.

به گزارش‌ روابط ‌عمومی اداره کل میراث ‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، مهدی ایزدی با اعلام خبر فوق گفت: این نمایشگاه با حمایت شهرداری این شهر و واگذاری طرح سالم‌سازی پلاژ جمشیدآباد به اداره کل میراث فرهنگی برپا می‌شود.

او از برپایی نمایشگاه موقت صنایع‌دستی به مدت ۳ سال در محل پمپ‌بنزین سابق شهرستان‌ سلمانشهر خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های دائمی صنایع‌دستی به‌منظور حل بخشی از مشکلات هنرمندان و صنعتگران ازجمله اولویت‌های اداره کل در معاونت‌ صنایع‌دستی است‌.

ایزدی بابیان این مطلب که‌ این نمایشگاه‌ها بهترین مکان برای معرفی هنرمندان صنایع‌دستی است، یادآور شد: در این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای ارتباط هنرمند و خریدار فراهم می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،‌ گردشگری‌ و‌ صنایع‌دستی مازندران با اشاره به حضور هنرمندان و صنعتگران مازندرانی در نمایشگاه فصلی و سالانه صنایع‌دستی اظهار کرد: اولویت ما برگزاری نمایشگاه دائمی است؛ امیدواریم با حمایت شهرداری‌های استان، زمین یا مکان مناسبی برای ایجاد این نمایشگاه‌ها اختصاص یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.