تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 22:03
کد خبر : 2505

مدیر شعب بانک صادرات مازندران:

فصل جدید همکاری «بانک صادرات» با ابر فعالان اقتصادی

فصل جدید همکاری «بانک صادرات» با ابر فعالان اقتصادی
مدیر شعب بانک صادرات مازندران با مهندس کبیر جباری از مدیران و اعضای گروه صنعتی کبیر و هتل بین‌المللی آراز نوشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران در این دیدار مهندس کبیر جباری با برشمردن گوشه‌ای از هفتادودو سال خدمت بانک صادرات ایران در عرصه‌های اقتصادی کشور اعلام آمادگی نمود تا بانک صادرات در تأمین مالی، حمایت‌های اعتباری و ارائه خدمات بانکی به گروه گردشگری کبیر و هتل ۵ ستاره آراز مشارکت نماید.

مهندس کبیر جباری با اشاره به پیشینه گروه صنعتی کبیر، بانک صادرات را برند بانکداری ایران در سایر کشورها دانست و حضور این بانک در کشورهای منطقه را تأثیرگذار و مایه مباهات دانست.

ایشان بابیان اینکه هتل بین‌المللی آراز در ۳۰ طبقه و ۳۲ هزار مترمربع زیربنا با دارا بودن بیش از ۵۰۰ اتاق، بیش از ۱۰ مجموعه رستوران، فودکورت، استخر، سینما، سالن اجتماعات به‌عنوان بزرگ‌ترین هتل ایران در ۶ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و ۷۰۰ نیروی مستقیم را در مجموعه هتل به کار خواهد گرفت.

در این نشست طرفین بر نیاز مجموعه به تأمین ابزارهای بانکداری، خودپرداز و cashless و همچنین واحد صرافی جهت پذیرش مهمان‌های بین‌المللی با عنایت به آغاز پروازهای بین‌المللی فرودگاه رامسر از مبدأ عمان و کویت تأکید نمودند.

در ادامه‌ی این دیدار ابراهیم رمضانی مدیر شعب بانک صادرات مازندران با تشریح خدمات قابل‌ارائه قول همکاری مساعد و برطرف نمودن نیازهای گروه گردشگری کبیر را دادند.

وی اظهار داشت: حوزه گردشگری نقش مهم و حیاتی در رونق اقتصادی و به‌طور ویژه در زمینه اشتغال دارد و در این میان بانک صادرات ایران در سال‌های گذشته توانسته با ارائه تسهیلات به توسعه این صنعت در کشور یاری رساند.

رمضانی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و هتل داری به نسبت ایجاد اشتغال در مقایسه با بخش صنعت بسیار به‌صرفه است و می‌تواند منجر به درآمد و توسعه اقتصادی و رونق تولید استان شود.

وی ادامه داد: استان مازندران با داشتن ظرفیت‌های قابل‌توجه در حوزه گردشگری توانسته در جذب سرمایه‌گذار از سایر مناطق کشور پیشی بگیرد و وضعیت سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری استان به پشتوانه بی‌دریغ و با تأمین مالی بانک‌ها پیشرفت خوبی داشته است.

مدیر شعب بانک صادرات استان مازندران در پایان تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، می‌توان با رشد و رونق گردشگری داخلی به رشد اقتصاد و رونق تولید کشور کمک کرد که استان مازندران از ظرفیت‌های لازم و مناسبی برای رونق گردشگری برخوردار است.

لازم به ذکر است گروه صنعتی کبیر با بیش از ۸ زیرمجموعه بزرگ در صنایع پتروشیمی، ریسندگی و بافندگی و …. مشغول به فعالیت بوده و بزرگ‌ترین گونی‌بافی دنیا و بزرگ‌ترین واحد ریسندگی خاورمیانه از زیرمجموعه های این هلدینگ بزرگ اقتصادی است که انشاالله با آغاز همکاری دوجانبه شاهد گشایش فصل جدیدی از همکاری های بانک صادرات با ابرفعالان اقتصادی خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.