تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 - 20:44
کد خبر : 2433

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

دولت‌ها و مدیران تأمین اجتماعی خلاف قانون عمل می‌کنند

دولت‌ها و مدیران تأمین اجتماعی خلاف قانون عمل می‌کنند
نایب‌رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور در آغاز به کار دوازدهمین اردوی سالیانه اعضای هیأت مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی استان مازندران که در کرمانشاه برگزار شد گفت: کارگران و بازنشستگان با رنج و غصه زندگی می‌کنند، این وضعیت در شأن دولت جمهوری اسلامی نیست کارگرانی که باعث پیروزی انقلاب شدند با سیلی صورت خود را سرخ کنند.

نصرالله دریابیگی در این مراسم گفت: ۷۵ درصد بازنشستگان ما حداقلی بگیر هستند و دریافتی آن‌ها هفت، شش و یا پنج میلیون است؛ این افراد چطور باید زندگی کنند، مشکلات معیشتی بیداد می‌کند و باید در برنامه هفتم به این موضوع توجه شود.

نایب‌رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور با اشاره به وضعیت درمان کارگران و بازنشستگان عنوان کرد: همه دولت‌ها و مدیران تأمین اجتماعی خلاف قانون عمل کردند، در قانون الزام به درمان اشاره‌شده اما امروز اجرا نمی‌شود، از ما پول و زیرمیزی می‌گیرند و این موضوع به استان ما اختصاص ندارد و همه‌جا همین‌طور است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم باید عدالت، تقویت تأمین اجتماعی، همسان‌سازی، مسائل  کارگری و تقویت درمان موردتوجه قرار گیرد، این قانون باید به‌عنوان میثاق ملی تقسیم عادلانه ثروت را مطرح کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.