تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 2:09
کد خبر : 2493

هجدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران برگزار شد؛

«بانک صادرات» نماینده مقام عالی دولت در سفر به آمل

«بانک صادرات» نماینده مقام عالی دولت در سفر به آمل
سید محمود حسینی‌پور مقام عالی دولت در مازندران، در هجدهمین سفر شهرستانی خود در رأس هیاتی از معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان آمل سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران، ابراهیم رمضانی مدیر شعب بانک صادرات استان در این سفر به نمایندگی استاندار مازندران در راستای ملاقات چهره به چهره با مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان آمل از برخی روستاهای حوزه آمل بازدید و نسبت به بررسی مسائل و مشکلات مردمی منطقه اقدام نمود.

رمضانی در خصوص هجدهمین سفر شهرستانی مقام عالی دولت در مازندران و هیات همراه به شهرستان آمل گفت:

در این سفر نمایندگانی از سوی استاندار در مناطق مختلف شهرستان حضور یافته و علاوه بر بررسی و احصاء مشکلات نسبت به برگزاری ملاقات عمومی و دیدار مردمی اقدام نمودند.

وی افزود: پس از بازدید از مناطق موردنظر در این سفر گزارش بررسی‌ها به مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوقی استانداری ارسال گردید.

مدیر شعب بانک صادرات مازندران هدف از سفرهای منظم و دوره‌ای به شهرستان‌های استان را شناسایی دقیق، میدانی و بدون واسطه مسائل و مشکلات در دیدار چهره به چهره مدیران با مردم اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این سفرها مدیران استانی و شهرستانی از نزدیک با مسائل و مشکلات شهرستان‌ها آشنا و برای حل آن‌ها چاره‌اندیشی می‌کنند.

وی در ادامه یکی از اهداف این سفرها را اولویت‌بندی مرتفع نمودن بخشی از مشکلات شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: در این سفرها ظرفیت و توان تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای حل مسائل و مشکلات طی مدت‌زمان که مصوب می‌شود به کار گرفته می‌شود.

رمضانی در پایان ایجاد هماهنگی، انسجام و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها و نهاده‌های مردم نهاده برای حل مشکلات اولویت‌بندی شده را یکی دیگر از اهداف این سفرها بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.