تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 - 16:05
کد خبر : 263

بابایی کارنامی:

مردم فقیر بدبخت شده‌اند و سفره آنان کوچک‌شده

مردم فقیر بدبخت شده‌اند و سفره آنان کوچک‌شده
مردم فقیر بدبخت شدند و سفره آنان بسیار کوچک‌شده و همه وزرای دولت باید برنامه‌ای در این زمینه ارائه دهند. نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: صیانت از محیط‌زیست و مدیریت شهری، مباحث مهمی است و وزرای دولت باید برنامه جدی در این زمینه داشته باشند.

بر اساس چه مدلی می‌خواهید تورم را کنترل کنید؟ بابایی کارنامی نماینده مازندران مخالف کلیات برنامه پیشنهادی دولت گفت: بر اساس چه مدلی می‌خواهید تورم را کنترل کنید؟ مدیریت کرونا را مثل دولت قبل به قضا و قدر می‌سپارید؟ برای کارگران برنامه کاربردی ارائه نشده است.

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: باید وزرای پیشنهادی برنامه‌هایی را برای مقابله با مافیاهای اقتصادی به مجلس ارائه می‌دادند اما برنامه‌ای در این زمینه ارائه نشده است.

علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز شنبه (۳۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت اظهار داشت: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال موضوعی بااهمیت است اما متأسفانه برخی از وزرای پیشنهادی دولت برنامه جدی دراین‌باره ارائه نکردند.

وی بیان کرد: مردم فقیر بدبخت شدند و سفره آنان بسیار کوچک‌شده و همه وزرای دولت باید برنامه‌ای در این زمینه ارائه دهند. نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: صیانت از محیط‌زیست و مدیریت شهری، مباحث مهمی است و وزرای دولت باید برنامه جدی در این زمینه داشته باشند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها پدر ملت را درآورده‌اند و توقع ما این است که دولت سیزدهم برنامه عملیاتی و اجرایی جهت مقابله با این اقدامات بانک‌ها و ساماندهی آن‌ها داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.