تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 17:14
کد خبر : 1079

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

هر تغییر نیازمند آموزش‌های صحیح و متناسب است

هر تغییر نیازمند آموزش‌های صحیح و متناسب است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران: ورود اساتید، نخبگان و اندیشمندان دغدغه مند به آسیب ها و چالش های موجود جامعه با نگاه حل مسئله، بدون شک آثار مثبتی در این حوزه داشته و در نهایت به کاهش مشکلات منتهی خواهد شد.

مهرداد محمدی دبیر این ستاد در نشستی مشترک با معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران استان بر همکاری و هم افزایی دو نهاد به ویژه در حوزه‌های علمی و آموزشی تاکید کرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در این نشست که در حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، آموزش صحیح و متناسب با شرایط روز جامعه را حلقه مفقوده در کشور عنوان و خاطر نشان ساخت: هر تغییر نگاه و روش که بخواهد در حوزه‌های مختلف یک جامعه شکل بگیرد نیازمند آموزش‌های صحیح و متناسب با آن موضوع است.
محمدی توجه به حوزه آموزش و پژوهش در ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و تصریح کرد: در همین راستا دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر با بهره گیری از آثار استاد شهید مطهری را در حال اجرا داریم که آحاد مردم به ویژه طلاب عزیز (خواهران و برادران) می‌توانند در این طرح به صورت رایگان ثبت نام و از مباحث آن بهره برداری نمایند.
وی با تاکید بر اینکه پژوهش‌ها در کشور باید به سمت و سوی نیاز‌های روز جامعه هدایت شوند، افزود: در حال حاضر تعداد زیادی پایان نامه در مقاطع تحصیلی مختلف وجود دارد که متاسفانه در کتابخانه‌های مراکز آموزشی بدون استفاده رها شده است، بنابراین می‌بایست اساتید دانشجویان و طلاب را به نگارش پایان نامه و پژوهش در حوزه‌هایی که کشور به آن نیازمند است هدایت کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در پایان افزود: مسئولین با اعتماد به جوانان خوش فکر و تحصیل کرده این مرز و بوم و ایجاد ارتباط بین مراکز آموزشی و پژوهشی با کارخانجات و صنایع می‌توانند بخش اعظمی از مشکلات خود را با کمک توان داخلی مرتفع نمایند.
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان نیز در این دیدار تبادل اطلاعات و ایجاد ارتباط تنگاتنگ نهاد‌ها و مراکز آموزشی در استان را امری ضروری توصیف و بیان داشت: حوزه علمیه خواهران استان با پتاسنیل علمی بسیار بالا آمادگی دارد با تمامی دستگاه‌ها به ویژه در حوزه آموزش و پژوهش همکاری داشته باشد.
مسئول دفتر پژوهش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این دیدار به اقدامات انجام شده در شورای پژوهشی این ستاد اشاره و عنوان داشت: اولویت‌های پژوهشی استان با بررسی‌های دقیق و آسیب شناسی در حوزه‌های گوناگون احصا شده که می‌تواند در اختیار دانشجویان و طلاب سراسر استان قرار گیرد
دکتر سیفی گفت: تمامی نخبگان و پژوهشگران می‌توانند طرح یا پیشنهاده پژوهشی خود را به دفتر پژوهش ستاد ارائه تا پس از بررسی در شورای پژوهش ستاد استان به پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر در مرکز ارسال شود، چنانچه این مطالب با اولویت‌های پژوهشی همسو باشد، ستاد از نظر معنوی (تخصیص استاد و مشاور راهنما رایگان) و مادی (کمک‌های نقدی) از ایده‌های ارسالی حمایت خواهد نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.