تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1402 - 1:39
کد خبر : 2583

مدیر منطقه شمال در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد:

انتقال بیش از ۴ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در یک سال گذشته

انتقال بیش از ۴ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در یک سال گذشته

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه شمال به مناسبت ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت نشست خبری مدیر این منطقه با اصحاب رسانه و نمایندگان رسانه های دیداری، شنیداری، برخط و مکتوب استان مازندران برگزار شد. محمدمهدی جامعی مدیر منطقه شمال در این نشست از انتقال بیش از

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه شمال به مناسبت ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت نشست خبری مدیر این منطقه با اصحاب رسانه و نمایندگان رسانه های دیداری، شنیداری، برخط و مکتوب استان مازندران برگزار شد.

محمدمهدی جامعی مدیر منطقه شمال در این نشست از انتقال بیش از ۴ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در یک سال گذشته از مبادی تولید به انبارهای پخش و صنایع استان های مازندران و گلستان خبر داد و گفت: از این مقدار، بیش از ۳ میلیارد لیتر مربوط به استان مازندران و یک میلیارد مربوط به گلستان بوده است.

در این جلسه که با حضور معاونان فنی و عملیاتی برگزار شد، مدیر منطقه با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی سال گذشته ۳۵۰ میلیون لیتر فرآورده را به استان انتقال دادیم، گفت: با توجه به پیک مصرف فرآورده های نفتی در تعطیلات نوروزی هرسال، همکاران من در این روزها آماده باش کامل هستند تا هیچ گونه خللی در تامین و انتقال فرآورده های نفتی مورد نیاز مردم و مسافران نوروزی بوجود نیاید.

وی تلاش و تخصص همکاران این منطقه در پروژه اتصال نیروگاه آذرخش علی آباد به شبکه خطوط لوله نفتی کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: این پروژه در حال حاضر با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.