تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 1:33
کد خبر : 1717

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

اشتغال و مسکن ایثارگران از اولویت های دولت سیزدهم است

اشتغال و مسکن ایثارگران از اولویت های دولت سیزدهم است
دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در یازدهمین سفر استانی خود در استان مازندران حضور یافت و در ابتدای این سفر در گلزار مطهر شهدای ملامجدالدین ساری حاضر شد و پس از ادای خیرمقدم توسط فرزند شهید گرانقدر مدافع امنیت «صادق تقوی»، با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای معظم این گلزار را گرامی داشت.

وی در گفت و گو با رسانه ها در خصوص اهداف سفر به استان مازندران گفت: توفیق حضور در استان مازندران با دعوت برگزارکنندگان یادواره شهدای گردان حمزه برای ما ایجاد شد که این قسمتی از برنامه های مربوط به این کنگره در شهرستان تنکابن برگزار می شود.

معاون رئیس جمهور افزود: در این سفر در خدمت ایثارگران استان مازندران خواهیم بود و با جمعی از آنان دیدار می کنیم و مشکلات حوزه ایثار و شهادت این استان را نیز از نزدیک بررسی خواهیم کرد. رسیدگی به وضعیت پروژه های نیمه تمام استان و بررسی یک موردی که در جریان آزادسازی سواحل مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده از دیگر اهداف این سفر هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان نیز گفت: در جلسات این شورا که در استان ها به ریاست استاندار محترم و دبیری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، مسائل مختلف مربوط به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت و وظایف و ماموریت های دستگاه های گوناگون در این زمینه مورد بررسی قرار می گیرد.

قاضی زاده هاشمی افزود: جامعه ایثارگری با متوسط سن بالای روبرو هستند که این مسئله لزوم توجه جدی به مسائل درمان این عزیزان را افزایش می دهد.

حوزه اشتغال و مسکن ایثارگران نیز از اولویت های مهم دولت محترم است و توجه ویژه ای به این موضوع صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.