تاریخ انتشار : یکشنبه 29 خرداد 1401 - 23:32
کد خبر : 1796

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران:

دولت اعتراضات بازنشستگان را جدی بگیرد

دولت اعتراضات بازنشستگان را جدی بگیرد
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان مازندران در گردهمایی بازنشستگان شهرستان قائم‌شهر از اقدام دولت در کاهش سایر سطوح مزدی انتقاد کرد.

نصر اله دریابیگی گفت؛ درحالی‌که امروز ۷۰ درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی حداقل بگیرند و باسیلی صورت خود را سرخ نگاه می‌دارند؛ دولت در مصوبه شورای عالی کار درباره مزد و سایر سطوح دست برد و تصمیمی را گرفته که در ۳۰ سال گذشته کم‌سابقه است.

این مقام مسئول در کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران گفت: سبد هزینه مصوب شورای عالی کار ۴۰ میلیون ریال کمتر از میزان موردنظر جامعه کارگری بود و درباره بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز دولت برخلاف مصوبه شورای عالی کار اتخاذ تصمیم کرده و رقم ۳۸ درصد سایر سطوح را به ۱۰ درصد کاهش داده و ادعا می‌کند که وفق قانون و واقعیت‌های اقتصادی عمل کرده است.

دریابیگی با اشاره به نقش پیشکسوتان تولید در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و شرایط تحریمی کشور گفت: کارگران دیروز و پیشکسوتان امروز تولید در سخت‌ترین شرایط معیشتی هستند و از دولت انتظار داریم در تصمیم خود راجع به سایر سطوح تجدیدنظر نماید.

او گفت: به خاطر آرمان‌های امام و عشق و علاقه به‌نظام و رهبری سکوت کرده‌ایم و منتظر پاسخ استفتاء دبیر کل محترم خانه کارگر از رهبر معظم انقلاب هستیم. وی گفت: حق ما بازنشستگان تأمین اجتماعی نیست که چنین برخوردی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.