تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 18:01
کد خبر : 1783

سرپرست روابط عمومی میراث فرهنگی مازندران منصوب شد

سرپرست روابط عمومی میراث فرهنگی مازندران منصوب شد
در پی حکمی از سوی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، تهمینه اسدی امیری به‌عنوان سرپرست امور فرهنگی و روابط عمومی این اداره کل منصوب شد.

مهدی ایزدی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در پی حکمی تهمینه اسدی را به سمت سرپرست امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران منصوب کرد.

در متن این حکم چنین آمده است:

نظر به تعهد و تجارب و توانمندی جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل منصوب می‌شوید.

برقراری ارتباط با رسانه جهت انعکاس فرهنگی در سطح استان و اتخاذ سیاست‌های اطلاع‌رسانی مداوم، بهره‌گیری از تمام ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی و تعامل دائمی مثبت و سازنده با اصحاب رسانه به‌منظور حفظ و ارتقای جایگاه سازمانی، فراهم آوردن تمهیدات لازم به‌منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی اداره کل، حمایت و هدایت تشکل‌های غیردولتی و صنفی، بررسی و ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های فرهنگی تشکل‌های غیردولتی در سطح استان، هماهنگی باسیاست‌های وزارتخانه در حوزه روابط عمومی و امور فرهنگی و تعامل با سایر بخش‌ها ازجمله اولویت‌های این حوزه بوده که انتظار می‌رود با بهره‌گیری از همه امکانات و استعدادهای در اختیار موردتوجه قرار گیرد.

توفیق جنابعالی را در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.