تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 16:41
کد خبر : 592

واکسیناسیون در سمنان رکورد زد

واکسیناسیون در سمنان رکورد زد
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا علوم پزشکی سمنان گفت: در روزهای آینده شمار واکسیناسیون ها افزایش بیشتری می یابد و پیش بینی می شود رکورد امروز موقتی بوده و این رکورد در روزهای آینده دوباره خواهد شکست.

دکتر فریور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت اخیر بیش ۷۲۰۰ دز واکسن در مجموعه تحت پوشش دانشگاه تزریق شده است.

وی با اشاره به افزایش ذخائر واکسن در این دانشگاه افزود: در روزهای آینده شمار واکسیناسیون ها افزایش بیشتری می یابد و پیش بینی می شود رکورد امروز موقتی بوده و این رکورد در روزهای آینده دوباره خواهد شکست.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا علوم پزشکی سمنانادامه داد: هدفگذاری این دانشگاه رسیدن به واکسینه کردن روزانه بیش از ۱۲ هزار نفر است و احتمالا در چند روز آتی به این رکورد نیز برسند،

دکتر فریور با اشاره به ادامه روند فعال بودن ویروس در ججمعیت تحت پوشش دانشگاه گفت: در شبانه روز گذشته ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه بستری شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این بیش از ۱۵۰ بیمار مبتلا نیز به صو ت سرپایی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی و تحت قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

این پزشک همچنین به ادامه تلفات کووید۱۹ در دانشگاه پرداخت و افزود: متاسفانه در روز گذشته دو نفر نیز در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن برای گروه سنی متولدین ۱۳۵۵ و قبل از آن آغاز شده افزود: واکسیناسیون طبق گروه‌های سنی اعلام شده، در مناطق شهری از طریق ثبت نام در سامانه و در مناطق روستایی و شهرهای زیر بیست هزار نفر از طریق فراخوان واکسیناسیون کووید-۱۹ انجام می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.