تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 2:33
کد خبر : 1482

نماینده ولی فقیه در مازندران:

اقدامات  اثرگذار و خلاقانه کتابخانه های عمومی قابل تقدیر است

اقدامات  اثرگذار و خلاقانه کتابخانه های عمومی قابل تقدیر است
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم بهره گیری از افراد خلاق برای توسعه کتابخوانی تاکید کرد و گفت: خلاقیت در بدنه کتابخانه های عمومی استان با هدف تشویق و ترغیب مردم به کتابخوانی بکار بسته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جلسه شورای اداری روسای ادارات کتابخانه های عمومی مازندران با قدردانی از تلاش های مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و خدمات فرهنگی کتابداران و فعالان کتابخوانی استان ، اظهار کرد: کتاب خیلی مهم است، خدای بزرگ هم برای ما کتاب هدایت تهیه کرده است، یعنی همان کتابی که در آن شک و شبهه‌ای نیست، هر کتابی که دردی از دردهای انسان‌ها را درمان کند خوب است. نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در بسیاری از جاها مشکل ما بروکراسی اداری است نه پول، ادارات ما نیاز به انقلاب دارد تا به‌روز و کارآمد نشود کاری پیش نمی‌رود.

محمدی لائینی اذعان کرد: تمام محتوای این کتاب‌ها در کتابی مبین آمده است، امروز در زندگی ما سرانه کتاب و معدل کتابخوانی  به‌عنوان یکی از مولفه‌های رشد و تمدن و پیشرفت یک جامعه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه  دستگاه های فرهنگی استان باید در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی تلاش جدی داشته باشند، خاطرنشان کرد: ما باید ابتکاراتی را به خرج بدهیم، مدیریت در حوزه کتاب باید خلاق و خلاق‌پرور باشد.

وی بر لزوم بهره گیری از افراد خلاق برای توسعه کتابخوانی تاکید کرد و گفت: خلاقیت در بدنه کتابخانه های عمومی استان با هدف تشویق و ترغیب مردم به کتابخوانی بکار بسته شد.وی با تشکر و قدردانی از اقدامات خلاقانه اداره کل کتابخانه ها در ترویج فرهنگ کتابخوانی اظهار کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان با بضاعت موجود افتخارات خوبی در سطح کشور و استان کسب کردند که مایه سربلندی شده‌ است .

محمدی لائینی تاکید کرد: ایجاد نمایشگاهی با هدف رونمایی از بهترین و جدیدترین کتاب‌ها در مصلی شهر گام خوبی است و‌همه  مصلا ها در همه شهرستانها آماده همکاری در حوزه کتاب و معرفی تازه های کتاب هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.