تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 - 0:33
کد خبر : 928

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

مهمترین ویژگی دفاع مقدس اتصال آن به قیام عاشورا است

مهمترین ویژگی دفاع مقدس اتصال آن به قیام عاشورا است
مدیرکل بیمه سلامت مازندران در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:مهمترین عامل اهمیت آن به خاطر وصل این واقعه به حادثه کربلا و عاشورا است هیچ گاه شعله آتشین قیام امام حسین (علیه السلام) خاموش نخواهد شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران،آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از همکاران ایثارگر این اداره کل با حضور سرهنگ مجیدرضا شعبانی  مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران ، برادر پاسدار محسن شاکری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید باهنر ادارات کل استان، دکتر ظفرمند، مدیرکل و جمعی از مسئولین و همکاران ادارات ستادی و شهرستانی(به صورت ویدئو کنفرانس) در سالن سردار شهید سلیمانی این اداره کل برگزار شد. دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت استان طی سخنانی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس از جمله ایام و مناسبت هایی است که به هیچ وجه فراموش نخواهد شد افزود: چون دفاع مقدس واقعاً احیاگر کشور بوده و مملکت اسلامی‌مان را نجات داد و مهمترین عامل اهمیت آن نیز به خاطر وصل این واقعه به حادثه کربلا و قیام عاشورا است و هیچ گاه شعله آتشین قیام امام حسین علیه السلام خاموش نخواهد شد .

وی افزود: در شرایط بسیار سخت اوایل انقلاب و تنها بودن جمهوری اسلامی در آن دوران مردم همه توان خود را برای حفظ و نجات کشور گذاشتند و برای اولین بار در تاریخ حتی ذره‌ای از خاک میهن را از دست ندادند و توانستیم در این دفاع مقدس به اهدافمان برسیم. وی افزود: ما وظیفه داریم با برپایی این مراسم گرامیداشت به خود یادآوری کنیم که در چه شرایطی به پیروزی دست یافتیم تا بتوانیم با استفاده از تجربیات گذشته به تعالی برسیم .

در ادامه این مراسم سرهنگ شعبانی ، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران طی سخنانی بیان داشت: امروز کشور اسلامی مان به مرحله‌ای از قدرت رسیده است که هیچ قدرتی توان مقابله و تهاجم به آن را ندارد در بحث برجام هم کشورهای پنج به اضافه یک با یک قدرت دیگر یعنی ایران نشستند و با او مذاکره کردند.

وی افزود: ما در دفاع مقدس پیروز شدیم چون وقتی دشمن حمله می‌کند و به اهدافش نمی‌رسد پس پیروز ما هستیم زیرا ما به کسی حمله نکردیم و به دفاع برخاستیم. آن قدرتی که ما را ابرقدرت کرد جنگ، قدرت نظامی، ارتش و سپاه نبود بلکه قدرت ایمان به عنوان حلقه اتصال بین امام، رزمندگان و شهدا بود که آنها را پای کار آورد و این قدرت بالاتر از هر قدرتی است . اگر این قدرت را در مسائل پیش رو به کار ببریم با تقویت ایمان و اتکال به خدا پیروز خواهیم بود. ما اگر بتوانیم روی خود و ایمان خود کار کنیم در هر عرصه ای موفق خواهیم شد . مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران افزود: شما در بیمه سلامت هم کارتان طوری است که با سلامت جامعه در ارتباط هستید و سلامت آن را تامین می نماید که این نشان دهنده جایگاه والا و کار بسیار مهم بیمه سلامت است که در این مسیر هر قدر که پایه کار آرمان های سازمان هستیم ، نیاز به کمک خدا و شهدا داریم . وی افزود: احیای ارزش های انقلاب و دفاع مقدس به ما کمک می‌کند که توشه بگیریم تا بتوانیم خدمات اثربخش بهتری به جامعه هدف برسانیم .

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس که به امضای مدیرکل بیمه سلامت مازندران و مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران رسیده بود، از کارکنان ایثارگر این اداره کل تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.