تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1402 - 1:31
کد خبر : 2579

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد؛

آمادگی استان برای میزبانی از مسافران نوروزی

آمادگی استان برای میزبانی از مسافران نوروزی
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از آمادگی کامل استان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ “حسین کمالی” مدیرکل آموزش و پرورش استان از آمادگی کامل آموزش و پرورش مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد و اعلام کرد: ۲۰۳ مدرسه با ۱۴۶۲ کلاس درس، ۱۵ مرکز رفاهی در سطح استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان و مسافران آماده‌سازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به ۳۳ پایگاه ستاد اسکان نوروزی در استان گفت: این پایگاه‌ها در ۲۰۳ مدرسه قرار دارند که شامل ۸۸ اتاق ویژه، ۱۰۰۱ اتاق درجه الف و ۳۷۳ اتاق درجه ب برای اسکان فرهنگیان ورودی به استان مازندران برای نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

وی همچنین در ادامه افزود: ۱۵ مرکز رفاهی که دارای ۳۰ اتاق و ۱۵۰ سوئیت و ۶۴۸ تخت هستند نیز در نوروز ۱۴۰۳ خدمات رسانی خواهند کرد.

کمالی با اشاره به رشد ۳۱ درصدی تعداد مدارس و ۲۲ درصدی تعداد کلاس‌ها در اسکان نوروز ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مازندران علاوه بر افزایش مراکز اسکان در استان بر افزایش کیفیت و ارائه خدمات مناسب‌تر به جامعه فرهنگیان و مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته اهتمام ویژه‌ای دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به تعداد عوامل اجرایی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی گفت: تقریباً بیش از ۴۷۰ نفر از همکاران ما در ایام نوروز(…ادامه خبر در کانال شاد…)

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.