تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 0:43
کد خبر : 1425

نماینده ولی فقیه درمازندران؛

باید از قرآن برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده شود

باید از قرآن برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده شود
حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه جامعه قرآنی جامعه ای است که در روابط اجتماعی، کسب و کار،‌تعلیم و تربیت،‌بانکداری، مذاکرات و ... قرآن نقش داشته باشد،گفت:باید از قرآن کریم برای پیشرفت و توسعه همه جانبه جامعه و سیستم اداری کشور استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی درحاشیه اجرای قاریان گروه دوم مرحله نهایی شانزدهمین دوره جشنواره ملی و بین المللی تلاوت های مجلسی کشور درمجتمع اهل بیت (ع )ساری ضمن تحسین تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقبل میزبانی این جشنواره و با تاکید بر نقش آموزه‌های قرآنی در شکل گیری جامعه اسلامی، اظهار کرد: خداوند متعال راشاکریم با حمایت‌های ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی، شاهد توسعه و گسترش شکل‌گیری مجامع قرآنی در سراسر کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه خواندن، شنیدن، تدبر، فهم و حفظ قرآن ارزشمند است، خاطرنشان شد: باید همه این فعالیت ها منتهی به عمل شود .

وی با بیان اینکه بهترین جامعه قرآنی جامعه ای مملو از حافظان و قاریان بیشمار نیست بلکه باید مدیریت و سبک زندگی قرآنی در زندگی و کار ما ساری و جاری باشد، گفت: اگر فرهنگ دیگری در جامعه حاکم باشد و در کنار سایر فعالیت ها قرآن هم بخوانیم زیبنده نیست بلکه ثمره کار قرآنی باید در زندگی ملموس و قابل مشاهده باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه جامعه قرآنی جامعه ای است که در روابط اجتماعی، کسب و کار،‌تعلیم و تربیت،‌بانکداری، مذاکرات و … قرآن نقش داشته باشد، افزود: قرآن باید در همه ابعاد زندگی ما حاضر و ناظر باشد.

وی بیان کرد: باید از قرآن کریم برای پیشرفت و توسعه همه جانبه جامعه و سیستم اداری کشور استفاده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.