تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 0:22
کد خبر : 2515

شمیم عطر رضوی ؛

اجرای طرح «خادم الامام» در زاغمرز بهشهر

اجرای طرح «خادم الامام» در زاغمرز بهشهر
مدیرکانون های خدمت رضوی مازندران از اجرای پویش «خادم الامام » برپایی میز خدمت کانون های خدمت رضوی در دهستان میانکاله بهشهر خبر داد.

محمداسماعیل امامزاده گفت :در راستای محرومیت زدایی و نیز پاسداشت. یاد و خاطره سرداردلها حاج قاسم سلیمانی در قالب پویش خادم الامام از نهم تا نوزدهم دی ماه در مازندران در حال برگزاریست که توسط گروه های مختلف جهادی با حضور در منطقه دهستان میانکاله زاغمرز بهشهر به ارائه خدمات در بخش های مختلف پرداختند .

مدیر کانون های خدمت رضوی مازندران یادآور شد: در این طرح از سوی کانون های خدمت رضوی گروه‌های جهادی و فرهنگی، بهداشت و سلامت و درمان و مشاوره حقوقی و خانواده،کتاب و کتابخوانی به ارائه خدمات پرداختند.

امام زاده خاطر نشان کرد:دراین طرح بیش از هزار نفر از ساکنین روستاهای اطراف دهستان میانکاله با حضور ۱۰۰ خادمیار رضوی ستاد استان ؛شهرستان بهشهر و کانون خدمت رضوی زاغمرز خدمات دریافت نمودند.

وی افزود: این خدمات در قالب خدمات پزشکی در بخش های بیماری های عفونی، زنان، دندانپزشکی، کودک، قلب مشاوره و مددکاری ، چایخانه، خدمات اجتماعی و نیز نقاشی کودکان و دل نوشته ها طرح مسابقات فرهنگی دلدادگی به امام رئوف برای کودکان برگزار شد .

وی به برنامه های جانبی میز خدمت خادمیاران رضوی اشاره کرد و گفت: عطر افشانی گلزار شهدا ؛ دیدار با خانوادهای شاهد؛شرکت درصفوف نمازجمعه اجرای سرود امام رضایی از جمله برنامه خادمیاران دراین طرح بود .

امامزاده با اشاره به اینکه در اجرای این طرح؛ معاونت فرهنگی و خدمات اجتماعی با استفاده از ظرفیت های خادمیاران رضوی از کانون های فرهنگی ؛کتاب و کتابخوانی ؛بهداشت و درمان ایثار و شهادت ؛فضای مجازی خبر و رسانه مشارکت نمودند خاطر نشان کرد :هدف نشر فرهنگ امام مهربانی ها ؛ رفع محرومیت ها و ارائه خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب است امیدواریم مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد.

شایان ذکر است مازندران بیش از ۱۶هزار خادمیار دارد و در بیش از هشتصد کانون در ۲۲ شهرستان به خدمت امام رضایی ارائه می دهند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.