تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 14:51
کد خبر : 2551

مدیرکل دامپزشکی مازندران:

برنامه های دامپزشکی خدمات به مناطق کم برخوردار است

برنامه های دامپزشکی خدمات به مناطق کم برخوردار است
نخستین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر ۱۴۰۲ در اداره کل دامپزشکی مازندران با حضور مدیر کل معاونین و سایر اعضای ستاد در خصوص برنامه های اجرایی این اداره کل در دهه مبارک فجر در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با حضور مدیر کل دامپزشکی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاونین و سایر اعضا ستاد در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه اعضای کمیته گرامیداشت دهه فجر دامپزشکی استان مازندران معرفی و مقرر گردید با هدف اصلی سازمان و نامه‌های اجرایی در دهه فجر، محرومیت زدایی در زمینه ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به روستاهای دور افتاده و محروم در دستور کار قرار گیرد.

دکتر آقاپور کاظمی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران دهه مبارکه فجر را فرصت مناسبی جهت تشریح و تبیین عملکرد این اداره کل عنوان کرد و افزود: در شرایطی که دشمنان با جنگ شناختی و تبلیغاتی به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به عملکرد نظام و دولت و القای ناامیدی نسبت به چشم انداز کشور هستند باید تلاش کرد تا خودباوری و امید با تبیین هنرمندانه پیشرفت تقویت گردد.

آقاپور کاظمی محور برنامه‌های این دهه در راستای ایجاد انگیزه و امید در مردم و سوق دادن بخش‌های مختلف جامعه به سمت نشاط و پویایی اعلام کرد و افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با شعار “دولت کار و فعالیت” برنامه‌ها و طرح‌ها در مدت ۳۰ ماهه گذشته و برنامه‌های آینده به طور جدی دنبال می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.