تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 16:55
کد خبر : 1322

رئیس‌کل دادگستری مازندران خبر داد:

جلوگیری از مزایده ۶۴ واحد تولیدی

جلوگیری از مزایده ۶۴ واحد تولیدی
رئیس‌کل دادگستری مازندران از جلوگیری از مزایده 64 واحد تولیدی در استان با اختیارات و پیگیری‌های قضائی و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۲ پرونده واحد تولیدی به ستاد اقتصاد مقاومتی ارجاع شده است که از این تعداد ۹۱ پرونده رسیدگی و تاکنون مشکلات و موانع ۶۴ واحد تولیدی برطرف گردید.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران در ادامه اظهار داشت: دستگاه قضایی استان به‌نوبه خود تمام تلاش و اهتمام خود را در جهت حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان می‌کند و هرچه بخش تولید در استان فعال‌تر باشد به همان میزان رونق اشتغال در مازندران افزایش پیدا می‌کند و این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و سالم‌سازی آن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: امیدواریم در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مانع زدایی از مسیر تولید، شاهد توسعه تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی در استان مازندران باشیم، دستگاه قضائی استان نیز از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل خود برای سرمایه‌گذاری‌های سالم و مشروع که چرخ‌های تولید استان را به حرکت درمی‌آورند حمایت و در مقابل با فساد اداری و رانت‌خواری برخورد قاطعانه می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.