تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 0:26
کد خبر : 1256

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز مازندران:

فرهنگ‌سازی نقش بسزایی در ایمنی و استفاده بهینه از گاز دارد

فرهنگ‌سازی نقش بسزایی در ایمنی و استفاده بهینه از گاز  دارد
سرپرست روابط عمومی شرکت گاز مازندران گفت: اصلاح الگوی مصرف نیازمند راهکارهایی است تا همه افراد جامعه الزام رفتارهای اصلاح مصرف را احساس کنند و به‌تدریج این اصلاح نهادینه و به رفتاری پایدار و سرانجام به فرهنگی در همه عرصه‌های مصرف بدل شود.

به گزارش پایگاه خبری «حامی شمال»  سید حمزه عمادی با اشاره به نقش آموزش در فرهنگ‌سازی و استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی و کاهش تأثیرات منفی حوادث ناشی از گازگرفتگی، گفت: باید از راه‌های مختلف از هدر رفت انرژی و مصرف بیش‌ازحد در این حوزه بکاهیم و به کشور کمک کنیم، هرقدر صرفه‌جویی از سوی مردم انجام شود، پایداری شبکه گاز افزایش خواهد یافت.

عمادی بیان کرد: مصرف بهینه همراه با صرفه‌جویی می‌تواند کشور را در مسیر رشد بهتری در گازرسانی به بخش‌های صنعتی، تجاری و خانگی قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: با شروع فصل سرما و کاهش تدریجی هوا آنچه باید موردتوجه هم‌وطنان قرار گیرد استفاده صحیح از وسایل گرمایشی در منازل است.

وی افزود: مشترکین گاز طبیعی لازم است نکات مهمی را درباره استفاده ایمن از وسایل گازسوز مورد دقت و توجه قرار دهند که این امر بسیار ضرورت داشته زیرا خود و خانواده را از خطرات حفظ می‌کنند.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های مهمی که در مورد مدیریت بر مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی اجرا می‌شود مقوله فرهنگ‌سازی است که نقش بسیار زیادی در کاهش حوادث دارد و این شرکت در سال‌های گذشته از طرق مختلف اقداماتی را انجام داده است.

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز مازندران تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام‌شده و تفاهم‌نامه‌هایی را با ادارات و سازمان‌های ذی‌ربط منعقد کرده‌ایم تا با همکاری آنان بتوانیم به اهداف موردنظر دست‌یابیم.

وی اظهار کرد: از حداکثر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای فرهنگ‌سازی و جلوگیری از خطرات ناشی از گاز استفاده می‌کنیم و از مردم استان عاجزانه تقاضا داریم به نکات ایمنی به‌دقت توجه کنند تا خود و خانواده را از خطرات محفوظ دارند.

وی با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه مهم‌ترین همیار شرکت گاز استان در اطلاع‌رسانی مدیریت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی می‌باشد، تصریح کرد: خوشبختانه تعاملات سازنده شرکت گاز و رسانه‌های استانی در طول سنوات گذشته تاکنون از طریق برنامه‌های تلویزیونی، تیزرهای اطلاع‌رسانی، مصاحبه‌های اختصاصی و انعکاس عملکرد اجرایی شرکت گاز، زمینه‌ساز شفاف‌سازی خدمات این شرکت و حفظ و اعتلای ارزش‌های نظام خدمت‌رسانی به مردم بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.