تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 1:58
کد خبر : 2051

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

«بانک صادرات» سهم بسزایی در توسعه‌ی شبکه‌ی برق داشته است

«بانک صادرات» سهم بسزایی در توسعه‌ی شبکه‌ی برق داشته است
مهندس سید کاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با حضور در ساختمان مرکزی بانک صادرات استان با ابراهیم رمضانی سرپرست شعب این بانک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران، در این دیدار مهندس حسینی کارنامی گفت: حفظ شبکه‌های برق به‌عنوان مهم‌ترین زیرساخت توسعه ی کشور باید موردتوجه متولیان این صنعت قرار گیرد.

وی اظهار داشت: زیرساخت‌ها، ترکیبی بسیار پیچیده از تجهیزات، سیستم‌ها و عملیات می‌باشند که در برابر گستره  متنوعی از تهدیدات، آسیب‌پذیر می‌باشند.

وی بابیان اینکه اهمیت انرژی برق در عرصه‌های مختلف انکارناپذیراست افزود: اجرای پروژه‌های توسعه و ترمیم شبکه‌های فرسوده یکی از اولویت‌های شرکت توزیع برق مازندران است که تأمین مالی آن نیازمند حمایت و پشتیبانی بانک‌های استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با قدردانی از حمایت‌های بانک صادرات مازندران از صنعت برق استان گفت:بانک صادرات به‌عنوان یک بانک مؤثر در حوزه ایجاد زیرساخت‌های بزرگ مادر تخصصی و عمرانی کشور، طی سال‌های اخیر با پرداخت تسهیلات سهم بزرگی در گسترش ارائه‌ی خدمات از سوی شرکت توزیع برق مازندران به مشترکین این شرکت داشته است.

در این نشست ابراهیم رمضانی سرپرست بانک صادرات مازندران نیز در سخنانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش‌افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود و جزو اولویت‌های اصلی بانک است.

وی خاطرنشان کرد: بانک صادرات مازندران سهم برجسته‌ای در تأمین مالی زیرساخت‌های استان داشته و با استفاده از طرح‌های نوین و ابزارهای متنوع بانکی برای تأمین مالی بنگاه‌ها و ارائه خدمات بانکداری در سطح خرد و کلان از تولید و اشتغال در سطح استان حمایت می‌کند.

وی یادآور شد: بانک صادرات مازندران علاوه بر نقش مؤثر در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و زیربنایی، خدمات متنوع بانکی به‌ویژه پرداخت تسهیلات حمایتی از طریق شعب خود را در دستور کار دارد به‌نحوی‌که با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزند آوری کمیته امداد و بهزیستی، وام‌های ضروری، حمایت از نوسازی مسکن مناطق محروم روستایی و شهری و… یکی از بانک‌های پیشروی استان در انجام مسئولیت‌های اجتماعی می باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط بانک صادرات مازندران برای حمایت از رونق تولید و تأمین مالی بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی در سال‌های اخیر، بر تداوم حمایت این بانک از کسب‌وکار واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال تأکید کرد و افزود: بانک صادرات مأموریت دارد تا در شرایط کنونی در کنار بنگاه‌های تولیدی بایستد و با هدایت بهینه منابع و جلوگیری از انحراف آن، بخش تولید و اشتغال را بیش از گذشته حمایت کند.

رمضانی صنعت برق را جزو صنایع مادر و پیشران کشور دانست و افزود: بانک صادرات مازندران حمایت خود را از پروژه‌های شرکت توزیع برق مازندران اعلام می‌دارد و در صورت فراهم بودن بسترهای مناسب جهت مشارکت در آن اعلام آمادگی می‌نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.