تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 1:52
کد خبر : 2046

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

عملکرد بانک صادرات مازندران مطلوب و قابل‌تقدیر است

عملکرد بانک صادرات مازندران مطلوب و قابل‌تقدیر است
ابراهیم رمضانی سرپرست شعب بانک صادرات مازندران با حضور در استانداری مازندران با حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و سید رحیم بخشی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران در این دیدار حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استان بابیان اینکه بانک‌ها نقش مهمی در توسعه مازندران دارند و می‌تواند در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین»

در راستای جهش تولید، رونق هر چه بیشتر کسب‌وکارها و اشتغال‌زایی نقش بسزایی ایفا نمایند افزود: نقش و جایگاه بانک‌ها در اقتصاد و اشتغال و توسعه کشاورزی، گردشگری، صنعت و تولید می‌بایست تبیین و احصاء شود.

وی بابیان این‌که بانک‌ها ستون اصلی خیمه اقتصادی کشور هستند و نباید تضعیف شوند، ادامه داد: مسئله شناسی اقتصاد استان می‌بایست در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان تصریح کرد: مشارکت عظیم فکری و تجربی در اقتصاد استان از رسالت‌ها و وظایف اصلی بانک‌ها و تولید ثروت که منتج به ایجاد آرامش اجتماعی در جامعه شود از اهداف اصلی فعالیت این بخش است.

وی افزود: احساس مسئولیت اجتماعی برای رؤسای بانک‌ها که نقش اصلی در توسعه اقتصادی دارند یک ضرورت است و بانک‌ها می‌بایست در اقتصاد استان تولید فکر کنند.

خیریانپور، اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری علیرغم مشکلات و مضایق موجود، همراهی خوبی را در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی شاهد بودیم و این مهم خود را در میزان مصارف بانک‌ها نسبت به منابع آن‌ها نشان داده است.

وی عملکرد بانک صادرات استان را مطلوب و قابل‌تقدیر ارزیابی کرد و گفت: همکاری و همراهی بانک صادرات مازندران در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و رشد و توسعه اقتصادی استان چشمگیر و قابل‌تقدیر بوده است.

خیریانپور با قدردانی از عملکرد بانک صادرات مازندران به جهت عدم تملیک واحدهای تولیدی و صنعتی بدهکار در سال‌های اخیر، افزود: مجموعه مدیریت بانک صادرات مازندران توانست باسیاست تعاملی و فرصت دهی جهت احیا واحدهای تولیدی و کمک به پرداخت حقوق پرسنل این واحدها در سال‌های از طریق طرح‌های متنوع بانکی عملکرد قابل‌تقدیری از خود به نمایش بگذارد.

در این دیدار ابراهیم رمضانی سرپرست شعب بانک صادرات مازندران درسخنانی گفت: بانک صادرات مازندران تاکنون توانسته حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخش‌های مختلف پرداخت نماید که این آمار در مقایسه با سایر بانک‌ها بسیار مطلوب است.

رمضانی اظهار داشت: بر اساس قوانین ۷۵ درصد از منابع تسهیلات پرداخت می‌شود که این رقم در استان مازندران به ۸۷ درصد رسیده است این در حالی است که در سال گذشته ۱۰۰ درصد منابع تسهیلات پرداخت شد که شاخص خوبی برای استان است.

سرپرست شعب بانک صادرات مازندران گفت: بانک صادرات ایران برای استمرار اشتغال و جلوگیری از توقف تولید در کنار واحدهای تولیدی قرارگرفته است و برای کمک به رفع این دغدغه مأموریت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.