تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1400 - 19:19
کد خبر : 1137

امام‌جمعه محمودآباد:

آشنایی نسل جوان باشخصیت برجسته امام رضا (ع)، امری پسندیده است

آشنایی نسل جوان باشخصیت برجسته امام رضا (ع)، امری پسندیده است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید داود موسوی امام‌جمعه شهرستان محمودآباد نیز به مناسبت برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با صدور پیامی، مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

جای بسی خرسندی است که جشنواره کتابخوانی رضوی با تلاش و همت نهاد کتابخانه‌های عمومی در حال انجام رسالت و وظیفه مهم خود، یعنی گسترش فرهنگ رضوی است؛ چراکه بسیاری از معارف دینی ما با این معارف حقیقی و ناب قابل‌اثبات بوده و کمک شایانی به باور دینی و پذیرش عمومی و بسط این فرهنگ غنی اسلامی خواهد کرد و بی‌شک انس و محبت مردم به امام رضا (ع)، سبب استقبال مردمی از این جشنواره در رده‌های سنی مختلف خواهد شد.

این جشنواره می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شناساندن فرهنگ رضوی و بهره‌مندی از سیره پاک ائمه معصومین (ع) به‌ویژه حضرت امام رضا (ع) از طریق مطالعه سیره ایشان، دارای ارزش و اهمیت ویژه‌ای باشد.

برگزاری هرساله‌ جشنواره کتابخوانی رضوی، با این هدف والا و به‌منظور آشنایی نسل جوان باشخصیت برجسته امام رضا (ع)، امری پسندیده و قابل‌تقدیر است. ایشان از آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان شهرستان محمودآباد برای همراهی و مشارکت در این جشنواره دعوت کرده و ابراز امیدواری کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی در ماه‌های گذشته و با توجه به فراهم بودن بستر اینترنتی برای شرکت در این جشنواره، انشا الله همه مردم بتوانند از برکات معنوی و معارف رضوی بهره‌مند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.