تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 12:24
کد خبر : 444

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان خبر داد:

ابلاغ مصوبه ساخت دو درمانگاه تامین اجتماعی

ابلاغ مصوبه ساخت دو درمانگاه تامین اجتماعی
اکرم از ابلاغ مصوبه ساخت دو درمانگاه تامین اجتماعی در دامغان و ایوانکی خبرداد و گفت: استان سمنان رتبه اول کشور را به لحاظ دارا بودن مراکز درمانی ملکی به نسبت جمعیت بیمه شده تامین اجتماعی دارد.

سیدمجتبی اکرم  در جلسه کمیته عمرانی مدیریت درمان استان سمنان گفت: با پیگیری های انجام شده مصوبه ساخت دو درمانگاه در شهرهای دامغان و ایوانکی به مدیریت درمان سمنان ابلاغ شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه ساخت درمانگاه جدید طبق رتبه بندی انجام شده توسط معاون درمان سازمان انجام می شود اظهار داشت: استان سمنان با دارا بودن ۹ مرکز درمانی رتبه اول در کشور را به لحاظ دارا بودن مراکز درمانی ملکی به نسبت جمعیت بیمه شده تامین اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی های انجام شده با مسئولان شهرستان دامغان زمینی به مساحت حدودی چهارهزار مترمربع جهت احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است  اضافه کرد: پس از طی مراحل قانونی واگذاری زمین، کار طراحی نقشه و جذب اعتبار آن انجام خواهد شد.

اکرم با اشاره به اینکه ساختمان فعلی درمانگاه ایوانکی بصورت واگذاری موقت بوده و متعلق به سازمان نمی باشد اظهار داشت: در بخش ایوانکی نیز پس از جانمایی زمین مناسب جهت ساخت مرکز درمانی اقدامات بعدی در خصوص طراحی نقشه و دریافت اعتبار به سرعت انجام خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با تاکید بر پیگیری همه جانبه کارشناسان ستادی به جهت تسریع در انجام اقدامات مرتبط با حوزه عملکردی بیان داشت: عملیات اجرایی ساخت درمانگاه ها به سرعت پس از تخصیص اعتبار از سوی سازمان تامین اجتماعی به استان آغاز خواهد شد./شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.