تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 0:56
کد خبر : 1402

رقابت ۶۴۰ متسابق قرآنی در شرکت گاز مازندران

رقابت ۶۴۰ متسابق قرآنی در شرکت گاز مازندران
 مسئول دارالقرآن شرکت گاز مازندران از رقابت 640 متسابق قرآنی ویژه کارکنان، همسران کارکنان و فرزندان آنان در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، «قاسم مایلی رستمی» سرپرست شرکت گاز مازندران، امروز در افتتاحیه مسابقات قرآنی شرکت گاز مازندران، گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق داد این دوره از مسابقات قرآنی فرزندان، همسران و کارکنان گاز مازندران به شکلی مطلوب در این شرکت برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه شخصاً در دفاع مقدس معجزات برخی آیات الهی را مشاهده کردم، افزود: به‌عنوان نمونه بارها با قرائت آیه نهم سوره مبارکه یس که می‌فرماید: وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ؛ و در پیش روی آن‌ها سدی قراردادیم و در پشت سرشان سدی و چشمان آن‌ها را پوشانده‌ایم، لذا چیزی را نمی‏بینند! از کنار نیروهای بعثی عبور کردیم و آن‌ها ما را ندیدند.

مایلی رستمی، با اشاره به آیه ۲۷ سوره مبارکه اسراء، «إِنَّ الْمُبَذِّرِینَ کَانُوا إِخْوَانَ الشَّیَاطِینِ وَکَانَ الشَّیْطَانُ لِرَبِّهِ کَفُورًا؛ چراکه اسراف‌کاران برادران شیطان‌هایند و شیطان همواره نسبت به پروردگارش ناسپاس بوده است.» تصریح کرد: دغدغه امروز ما فرهنگ‌سازی نسبت به رعایت الگوی مصرف است و ممکن است به بحران کاهش گاز برخورد کنیم، بنابراین از همه متسابقین قرآنی انتظار داریم در فضای مجازی درباره صرفه‌جویی و رعایت الگوی مصرف گاز، تبلیغات وسیع داشته باشند.

در ادامه «سید حمزه عمادی»، مسئول دارالقرآن شرکت گاز مازندران در افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن کریم و نهج‌البلاغه «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران کارکنان و بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان که در اداره مرکزی برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات ۶۴۰ نفر از کارکنان و همسران و فرزندان برای رقابت در مسابقات حضور پیدا کردند.

وی بابیان اینکه این مسابقات با حضور، خانم صفایی، نماینده قرآنی شرکت ملی گاز ایران، برگزار می‌شود، افزود: متسابقین این دوره در رشته‌های حفظ، ترتیل، تحقیق، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه به رقابت می‌پردازند و نفرات اول هر رشته به مسابقات سراسری شرکت ملی گاز ایران راه پیدا می‌کنند.

عمادی بابیان اینکه شرکت گاز مازندران در سطح کشور از شرکت‌های پیشرو در برگزاری مسابقات است، تصریح کرد: استان مازندران ازنظر تعداد شرکت‌کننده رتبه اول را در سطح کشور کسب کرد و همه افتخارات این شرکت مدیون نگاه مدیرعامل شرکت، همکاری کارکنان و خانواده‌ها است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده تعداد ۱۹۵ نفر از آقایان و بانوان در بخش شفاهی در نوبت صبح به رقابت می‌پردازند و مسابقات کتبی این دوره بعدازظهر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.  مسئول دارالقرآن شرکت گاز مازندران، از حضور نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، قاسم مایلی رستمی، سرپرست شرکت گاز مازندران و حمایت همه‌جانبه وی و نیز حضور مریم صفایی نماینده قرآنی شرکت ملی گاز ایران، شعبانی، مسئول سازمان بسیج ادارات کل استان، خبرگزاری ایکنا و… تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.