تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 0:14
کد خبر : 521

پیام استاندار مازندران به مناسبت هفته تعاون

پیام استاندار مازندران به مناسبت هفته تعاون
احمد حسین زادگان، با صدور پیامی ضمن تبریک هفته تعاون به تعاون گران مازندران، گفت: امید است در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای اجرایی نمودن سیاست های موثر، با همت همه تلاشگران بخش تعاون، جهشی افتخار آمیز را در این عرصه شاهد باشیم. ‎

متن کامل پیام استاندار مازندران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تعاون به عنوان اقدامی مشترک برای هدفی واحد و مقدس ار کلیدهای گره گشایی است که در شرایط سخت تحریم و تحقق فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقش آفرین باشد.

امروزه یکی از بهترین و مؤثرترین راهکارها برای رونق اقتصادی آن هم در وضعیت فعلی توجه و حمایت از تعاونی ها است. در این خصوص می‌توان از کلام مقام معظم رهبری بهره گرفت که می فرمایند:”من به تعاون اعتقاد دارم. تعاون، چشمه ی جوشان اشتغال است.”

تعاونی ها زمینه را برای فعالیت های اقتصادی در مسئله خصوصی‌سازی گسترش می دهند. توانمندی و رقابت پذیری آنها خصوصا تعاونی های دانش بنیان می تواند ضمن تقویت وضعیت اقتصادی داخلی به رشد و توسعه امور اقتصادی کمک کند.

نقش آفرینی اتاق تعاون و جایگاه تسهیل گرایانه و هدایت گونه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در رسیدگی به مشکلات تعاونی ها و کمک به رونق هرچه بیشتر این بخش قابل توجه بوده که در همین زمینه، فعالیت تعاونی های فعال و تاثیرگذار در مازندران نشان دهنده رونق این بخش و کمک شایان تعاونی های استان به اقتصاد کشور است.

اینجانب ضمن تبریک هفته تعاون به همه تعاون گران گرامی مازندران و قدردانی از اهتمام این عزیزان در ایجاد طرح های موثر در استان، امیدوارم بخش تعاون استان با شتابی دو چندان به رسالت و اهداف واقعی خود جامه عمل بپوشاند و قدردان تلاش های تمامی دست اندر کاران عرصه تعاونی در کشور و استان سرافراز مازندران بوده و توفیق روز افزون برای این بزرگواران از درگاه ایزد منان آرزومندم.

احمد حسین زادگان/ استاندار مازندران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.