تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 1:29
کد خبر : 1259

مدیر امور شعب شمال کشور بانک صادرات:

جذب منابع از مسائل اساسی و کلان بانک است

جذب منابع از مسائل اساسی و کلان بانک است
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران در مراسمی با حضور محمود حاتمی مدیر امور شعب شمال کشور بانک صادرات ایران، وحید نصیری مدیر شعب بانک صادرات مازندران و جمعی از کارکنان صف و ستاد بانک صادرات در مازندران مازیار احمدی به‌عنوان معاون شعب بانک صادرات مازندران معرفی گردید.

در ابتدای این مراسم وحید نصیری مدیر شعب بانک صادرات مازندران ضمن خوش‌آمد گویی به مدیر امور شعب منطقه شمال کشور به تشریح عملکرد و بیان اقدامات این بانک پرداخت.

وی گفت: پیشبرد اهداف بانک و رسیدن به اهداف ابلاغی نیازمند برنامه‌ای مدون و مجموعه‌ای منسجم، متعهد و متخصص است.

نصیری افزود: در بخش وصول مطالبات بانک صادرات مازندران جزو استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود و امیدواریم باهمت و تلاش مضاعف مجموعه همکارانمان در جای‌جای استان در بخش‌های دیگر نیز به چنین موفقیت‌هایی دست‌یابیم.

وی اذعان داشت: دست‌یابی به اهداف ابلاغی و چشم‌اندازهای تعیین‌شده تنها با شناسایی اهداف جدید و تلاش شبانه‌روزی مجموعه امکان‌پذیر است.

مدیر شعب بانک صادرات مازندران بابیان اینکه تمامی فعالیت‌های بانک صادرات استان برنامه محور است خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین‌شده می‌بایست تلاش خود را افزایش داده و از تمام ظرفیت‌های موجود برای تحقق اهداف استفاده نماییم.

در ادامه محمود حاتمی مدیر امور شعب شمال کشور در سخنانی موضوع جذب منابع را جزو مسائل اساسی و کلان بانک عنوان کرد و گفت: منابع به‌عنوان نیرومحرکه و محور تمام فعالیت‌ها به شمار می‌رود و توجه به این بخش می‌تواند راه دسترسی به اهداف سازمان را هموار نماید.

وی مدیر شعب بانک صادرات مازندران را مدیری برنامه محور خواند و گفت: تبلور برنامه محوری در مازندران به‌وضوح دیده می‌شود و امیدواریم در آینده نه‌چندان دور با تلاش مجموعه همکارانمان در استان شاهد به سرانجام رسیدن برنامه‌های در حال اجرا باشیم.

حاتمی ریسک نقدینگی را یکی از بالاترین ریسک‌ها خواند و اظهار داشت: باید با در نظر گرفتن تمامی اولویت‌ها و تکالیفی که بر دوش بانک می‌باشد در مدیریت منابع و مصارف دقت لازم به عمل آید.

وی بابیان اینکه جذب منابع نیازمند برنامه است، اذعان داشت: باید با برنامه محوری و آنالیز مشتریان به دنبال جذب منابع هدفمند باشیم.

ایشان یکی از مزیت‌های استان مازندران را نداشتن ریسک متمرکز منابع عنوان کرد و افزود: درصد قابل‌توجهی از مشتریان بانک صادرات مازندران را مشتریان خرد و متوسط تشکیل می‌دهند که این امر به‌عنوان یکی از پتانسیل‌ها و مزیت‌های استان محسوب می‌شود؛ و باید از این مزیت به احسن وجه استفاده کرد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که در بخش منابع به اهداف از پیش تعیین‌شده ابلاغی نرسیم نمی‌توانیم به حوزه‌های دیگر ورود یابیم و این نشان از اهمیت و جایگاه جذب منابع در بنگاه‌های اقتصادی دارد.

حاتمی با اشاره به خبر اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات گفت: به‌زودی نیروهای جدید و تازه‌نفسی وارد بدنه‌ی بانک صادرات ایران در سراسر کشور خواهند شد.

مدیر امور شعب شمال کشور یادآور شد: مدیران و مسئولین مرتبط با آموزش بانک صادرات در استان‌ها می‌بایست در آموزش نیروهای جدیدالورود همت گمارند زیرا آموزش‌های اولیه و برخوردهای نخست با این نیروها در شکل‌گیری شخصیت سازمانی آن‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

در ادامه‌ی این نشست با حکم دکتر حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران آقای مازیار احمدی به‌عنوان معاون شعب بانک صادرات مازندران منصوب شد.

احمدی در آغاز به کار خود به‌عنوان معاون شعب بانک صادرات مازندران در سخنانی با قدردانی از حسن اعتماد مدیران بانک برای انتصاب وی در این مسئولیت گفت: امیدوارم با همکاری و تلاش مجموعه همکارانم در بانک صادرات مازندران و همراهی مشتریان این بانک خوش‌نام شاهد تغییر و تحولات خوبی در استان باشیم.

وی در پایان سخنانش گفت: اعتقاد قلبی به اصل مشورت دارم، بدین سبب دست یاری خود را به‌سوی همه‌ی همکارانم در مجموعه‌ی بانک صادرات مازندران دراز کرده و از پیشنهاد‌ها و نقطه نظرات آنان جهت پیشبرد اهداف سازمان استقبال می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.