تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 0:17
کد خبر : 1380

تعویض ۱۲ هزار کنتور معیوب در حوزه توزیع برق مازندران

تعویض ۱۲ هزار کنتور معیوب در حوزه توزیع برق مازندران
سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت: در نه‌ماهه نخست سال جاری 20 هزار کنتور نصب و 12 هزار کنتور معیوب در حوزه توزیع برق مازندران تعویض شده است.

یکی از برنامه‌های شرکت تعویض کنتورهای معیوب و راکد در سطح شرکت می‌باشد که هرساله بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این امر در امورهای توزیع صورت می‌گیرد.

مهندس سید کاظم حسینی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شرکت تعویض کنتورهای معیوب و راکد در سطح شرکت می‌باشد که هرساله بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این امر در امورهای توزیع صورت می‌گیرد.

در همین راستا مأمورین قرائت به‌عنوان همکارانی که در سال ۶ بار برای قرائت به مشترکین مراجعه می‌نمایند در صورت مشاهده کنتورهایی که نیاز به تعویض دارند، اطلاعات آن‌ها را در نرم‌افزار موبایلی قرائت کنتور ثبت نموده و متعاقباً با گزارش‌گیری این کنتورها تعویض می‌گردند.

وی ادامه داد: به‌منظور مدیریت دارایی‌های شرکت معمولاً کنتورهای دیجیتال تعویض شده جهت استفاده از دوره خدمات پس از فروش جهت تعمیر به شرکت‌های کنتور ساز ارسال و مجدداً وارد چرخه استفاده می‌شود. حسینی تصریح کرد: فرآیند درخواست انشعاب متقاضیان جدید کاملاً به‌صورت مکانیزه و به‌صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.