تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 13:07
کد خبر : 2360

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

حوزه هنری می‌تواند معرف توانمندی‌های استان باشد

حوزه هنری می‌تواند معرف توانمندی‌های استان باشد
حوزه هنری می‌تواند با برگزاری نمایشگاه‌هایی ازاین‌دست توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، مفاخر و ... را به نمایش بگذارد.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه آثار و تولیدات حوزه هنری مازندران «نمایشگاه بوم و بَر» که به مناسبت روز و هفته مازندران در سالن نمایشگاه خانه ملت مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: بزرگداشت هفته مازندران و گرامیداشت سالروز تشکیل اولین حکومت شیعی در سال ۲۵۰ هجری قمری در این دیار فرصت مغتنمی است تا با بازخوانی وقایع تاریخی، نقش محوری مردم علوی خطه نگین شمال در ایجاد تمدن اسلامی موردبررسی و واکاوی قرار گیرد و حوزه هنری می‌تواند در این میان نقش بسزایی ایفا نماید.

بابایی بابیان اینکه استان مازندران با دارا بودن فرهنگ و آیین‌های غنی و ارزشمند دینی و معنوی، نقش بسزایی در تاریخ مقاومت کشور داشته است افزود: تاریخ و فرهنگ مازندران و ظرفیت بالای نقاط عطف آن فرصت مغتنمی برای هنرمندان و اندیشمندان استان است تا آثار فاخر و ارزشمندی را برای این موضوعات خلق کنند.

وی بیان داشت: امروز با توجه به حساسیت‌های موجود در جامعه، تولید آثار فاخر هنری در وقت صحیح و به‌موقع می‌بایست در صدر وظایف و اولویت‌های این نهاد در استان مازندران قرار گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی  استان مازندران خاطرنشان کرد:  حوزه هنری را در این ایام خاص که دشمن با شیوه‌های متنوع به دنبال ضربه زدن به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در عملیات تبلیغی و فرهنگی یکی از خاک‌ریزهای مقدم می‌دانم.

وی اذعان داشت: خوشبختانه رویکردی که مجلس شورای اسلامی ناظر به حوزه فرهنگ و هنر داشته، نگاه بلندی بوده و در تمامی زمینه‌ها هر زمان که نیاز در حوزه قانون‌گذاری را داشتیم شاهد حمایت بسیار خوب و مطلوب نمایندگان بودیم و امیدواریم دستاورد این حمایت تولید آثار فاخری در تراز انقلاب باشد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.