تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 2:46
کد خبر : 2154

مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران:

۹۰ درصد مطالبات گندم کاران پرداخت شد

۹۰ درصد مطالبات گندم کاران پرداخت شد
۹۰ درصد از مطالبات گندم کاران استان مازندران از سوی بانک کشاورزی پرداخت شد.

دکتر هوشنگ حیدرنژادیان، مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران در مصاحبه با واحد مرکزی خبر صداوسیما مازندران از پرداخت ۹۰ درصدی مطالبات گندم کاران این استان خبر داد.

مدیر شعب بانک در استان مازندران در این مصاحبه گفت: شعب بانک کشاورزی استان مازندران تاکنون بیش از ۸۰۰۵ میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم به‌حساب کشاورزان و گندم کاران مازندرانی واریز کرده‌اند.

وی افزود: از آغاز فصل بهره‌برداری و خرید تضمینی گندم تاکنون ۷۷ هزار ۴۲۷ تُن گندم به ارزش ۹۰۰۹ میلیارد ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری‌شده است.

حیدرنژادیان تصریح کرد: با این میزان پرداختی تاکنون بیش از ۸۹ درصد از مطالبات گندم کاران استان پرداخت و مابقی آن به مبلغ ۹۹۸ میلیارد ریال در صف انتظار پرداخت قرارگرفته است.

مدیر شعب بانک در استان مازندران در بخش دیگر از مصاحبه خود از خرید بیش از ۹ هزار تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان مازندران، خبر داد و افزود: در اجرای عاملیت خرید تضمینی محصولات استراتژیک در سال جاری، تاکنون بیش از ۱۲۱۵ میلیارد ریال به‌حساب کشاورزان کلزاکار واریز کرده است.

دکتر حیدرنژادیان گفت: قریب به ۹ هزار و ۹ تن محصول کلزا در استان مازندران به ارزش ۱۸۹۷ میلیارد ریال توسط سامانه جامع الکترونیکی دانه‌های روغنی در بانک کشاورزی خریداری‌شده و وجوه آن در حال واریز به‌حساب کلزاکاران استان است.

وی در پایان سخنان خود اشاره کرد: بیش از ۶۴ درصد از بهای کلزای خریداری‌شده به‌حساب کشاورزان استان واریزشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.