تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 0:50
کد خبر : 1428

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عنوان کرد:

استقبال کم نظیر از مرحله نهایی جشنواره ملی تلاوت های مجلسی

استقبال کم نظیر از مرحله نهایی جشنواره ملی تلاوت های مجلسی
زارع با بیان اینکه مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت های مجلسی کشور در قائم شهر آغازبکار کرده، گفت: حضور کم نظیر مردم خداجوی استان در مراسم افتتاحیه مهر تاییدی برای واگذاری میزبانی به این جشنواره به استان بوده است.

عباس زارع درحاشیه اجرای قاریان گروه دوم مرحله نهایی شانزدهمین دوره جشنواره ملی و بین المللی تلاوت های مجلسی کشور درمجتمع اهل بیت (ع) ساری به خبرنگاران گفت: ۶۰ قاری ممتاز کشور و ۱۰ استاد داور بین المللی از ۲۳تا ۲۵آذر در این دوره از مسابقات حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه حضور کم نظیر مردم خداجوی استان در مراسم افتتاحیه مهر تاییدی برای واگذاری میزبانی به این جشنواره به استان بوده است، افزود: قاریان ممتاز استان و کشور شامل سید محمد طاهایی، محمد امیرعباسیان، بابک اشرافی، میثم حمیدی نیک، مجید عنان پور، علی حزبیان،‌ امیرحسین انواری،‌صادق طالبی و سعید دهنوی به عنوان دومین گروه قاریان حاضر در این دوره از مسابقات در مجتمع اهل بیت(ع) مرکز مازندران قرائت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه روزهای ۲۳و۲۴آذر ماه جاری قاریان ممتاز کشور در قالب شش گروه در دو نوبت ساعت های ۱۴و۱۸ با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، یادآورشد: نفرات برگزیده جشنواره در مرحله ملی، مستقیم به جشنواره بین المللی راه می یابند.

زارع با بیان اینکه در زمان برگزاری این رویداد ملی برپایی محافل انس با قرآن با حضور قرای ملی و بین المللی در شهرستان ها در دستور کار قرار دارد، گفت: محفل قرآنی ویژه جشنواره روز ۲۶آذر ساعت۱۰صبح در سالن اجتماعات شهرداری قائم شهر برگزار می شود.

وی همچنین به میزبانی استان گلستان از گروه ششم قاریان برتر این جشنواره ملی جهت تلاوت در شهرستان گرگان اشاره و بیان کرد: روز چهارشنبه قاریان گروه ششم این جشنواره ملی با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان بایک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.