تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 3:32
کد خبر : 1948

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران:

«بانک صادرات» نگاه توسعه‌ای در بخش‌های مختلف دارد

«بانک صادرات» نگاه توسعه‌ای در بخش‌های مختلف دارد
با مشارکت چند بانک قرار است پروژه‌هایی در حوزه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به اجرا درآید که اقدامات اولیه آن انجام و به‌زودی عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد.

دکتر سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر یک‌روزه خود به استان مازندران با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دیدار و از برخی پروژه‌های عمرانی و واحدهای صنعتی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران، دکتر سید ضیاء ایمانی در ابتدای این سفر با حضور در فرمانداری ساری در نشست مشترکی با حضور دکتر محمدعلی نوبخت نمایند عالی دولت در مرکز مازندران، آقایان علی بابایی کارنامی و منصور علی زارع نمایندگان مردم شریف شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، مهندس بهزاد برار زاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران و مهندس جواد طالبی شهردار مرکز استان شرکت نمود.

دکتر محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران در این نشست با قدردانی از بانک صادرات به جهت نگاه بلند توسعه‌ای و حمایتی در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش آب گفت: از سال گذشته پیگیر استفاده از تسهیلات اعتباری بانک‌ها در حوزه تأمین مالی طرح‌های آب‌رسانی در استان مازندران بوده‌ایم که خوشبختانه در این مسیر بانک صادرات عاملیت این کار را برعهده‌گرفته است.

وی یادآور شد: با مشارکت چند بانک قرار است پروژه‌هایی در حوزه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به اجرا درآید که اقدامات اولیه آن انجام و به‌زودی عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران طی پیشنهادی به مدیرعامل بانک صادرات ایران از وی خواست تا در صورت تمایل در اجرای طرح‌های بزرگ مشارکت مالی داشته باشند.

وی خواستار دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی از بانک صادرات جهت طرح آب ساری شد و افزود: این تسهیلات جهت حمایت و تسریع در تأمین مالی پروژه‌های اولویت‌دار و حمایت از سرمایه‌گذاران این بخش می‌باشد که بانک صادرات در این خصوص اعلام آمادگی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.