تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 0:07
کد خبر : 2299

مالک باشگاه نساجی مازندران:

فقط به عشق مردم هزینه می‌کنیم

فقط به عشق مردم هزینه می‌کنیم
مالک باشگاه نساجی مازندران با وجود حذف این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعتقادی به ایجاد تغییر در کادر فنی تیم نساجی ندارد.

رضا حدادیان پس از شکست نساجی مقابل تیم نوبهار ازبکستان و ناکامی در صعود به مرحله دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فوتبال همین است و زندگی ادامه دارد. سعی می‌کنیم بتوانیم ریکاوری کنیم و به لیگ برگردیم. اختلاف فنی زیادی بین دو تیم وجود نداشت. شاید نتیجه تفاوت زیادی داشت، ولی بچه‌ها خوب بازی کردند. اگر گل اول را می‌زدیم، بازی خیلی فرق می‌کرد. ما بازی بسیار خوبی مقابل همین تیم در بازی رفت تا قبل از اخراج صابر حردانی داشتیم. به هر حال این تجربه اول حضور در آسیا بود. تیم ما در حال پوست‌اندازی است و تا نیم‌فصل به جلو می‌بریم و بعد از آن شاید یکسری تغییرات داشته باشیم.

وی درباره شعارهای هواداران علیه سرمربی نساجی گفت: متأسفانه صبر مازندرانی‌ها یک مقداری کم است و فکر می‌کنم آنها باید سعه صدر و صبر داشته باشند. اگر بخواهیم کادر فنی را به این سرعت تغییر بدهیم، جواب نمی‌گیریم. از همه هم‌استانی‌ها خواهش می‌کنم صبر داشته باشند و حمایت کنند. شما بازی امروز را دیدید؛ تیم پتانسیل خوبی دارد، شاید یک مقدار پوست‌اندازی سنگینی نسبت به فصل قبل داشتیم و هنوز شرایط مهیا نشده است. فکر می‌کنم بتوانیم نتیجه خوبی در ادامه بگیریم.

حدادیان در مورد تشویق نساجی از سوی هواداران سپاهان عنوان کرد: همه ما برای یک کشور هستیم. این کار پسندیده‌ای بود که حتی به تماشاگران ناراحت ما نیز روحیه می‌دادند تا نساجی را تشویق کنند.

مالک نساجی در پاسخ به این پرسش که «آیا بابت تأخیر در تغییر کادر فنی و احتمال سقوط نگران نیستید؟» گفت: اعتقادی به تغییر کادر نداریم. به هر حال باید مسائل ریشه‌یابی شود. اولویت ما تغییر کادر فنی نیست. در واقع یکسری اولویت‌های دیگر وجود دارد که باید آنها را بررسی کنیم و تغییر کادر شاید اولویت آخر ما باشد. من از همه هواداران معذرت می‌خواهم، باید بیشتر وقت بگذارم و یک تغییرات خوب ایجاد می‌شود که همه از دیدن فوتبال نساجی لذت ببرند. هدف ما رتبه تک‌رقمی است. این تیم در حال رشد است و نتایج تا نیم‌فصل خیلی بهتر می‌شود.

وی درباره صحبت‌های روز گذشته سید مهدی رحمتی مبنی بر اینکه نساجی فقط از سوی مالک باشگاه حمایت می‌شود، تصریح کرد: حمایت‌ها که اصلاً خوب نیست و این را واضح می‌گویم. شاید اگر تنها نبودم، می‌توانستیم تیم را قوی‌تر ببندیم. به هر حال مالکیت سودی برای ما ندارد؛ نه تخفیفی می‌گیریم و نه چیز دیگری. ما فقط به عشق مردم هزینه می‌کنیم و از هیچکس هیچ امکاناتی نگرفتیم. یک نهاد دولتی هم کمک نکرده است و تنها خواهشی که داشتیم، از استاندار بود. من دوست دارم که این تیم در مازندران تمرین کند. سه استاندار به من گفتند زمین آماده است، اما مردم محلی در زمان تحویل گفتند که زمین برای آنهاست و ارتباطی به ما ندارد. در واقع یک زمینی را دادند که مدعی دارد و ما هیچ کاری روی آن زمین شش هکتاری نکردیم. باشگاه این همه خدمات اجتماعی در استان می‌دهد، ولی هیچ امکاناتی داده نمی‌شود و اگر همینگونه پیش برود، برخورد می‌کنیم و دیگر سکوت نخواهیم کرد. باید تکلیف نساجی را معلوم کنیم و حق‌مان را از استان بگیریم.

حدادیان در این باره ادامه داد: این هواداران چهار پنج میلیون نفر در استان هستند که همه آنها برای نساجی احترام قائلند. باید در نظر بگیریم که این تیم برای استان و شهرستان است و باید مورد حمایت قرار بگیرد. نمی‌شود که بگویند حدادیان یک بیزینس دارد که تازه خیلی هم بزرگ نیست و با همان بیزینس باید یک تیم فوتبال را بچرخاند. من که نمی‌توانم با یک بیزینس کوچک، یک تیم فوتبال در سطح لیگ برتر و به این وسعت را بچرخانم. مردم انتظاراتی دارند و می‌خواهند این تیم به مراحل بالاتر برود. الان می‌گویند که کار حدادیان نگه داشتن تیم در رتبه دوازدهم است. واقعاً باید چه کاری انجام بدهم؟ تیم‌های صنعتی در رتبه یک هستند و هزینه‌های آنچنانی می‌کنند. یک تیم را قلم و کاغذ گرفته‌اند و در شرایطی که برخی هزینه‌ها نیز دیده نمی‌شود، باز هم رقم‌های زیادی هزینه می‌کنند. به هر حال اگر هم کسی در مازندران هست که می‌تواند بیشتر از من این هواداران را خوشحال کند، حاضرم باشگاه را تقدیم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.