تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1401 - 2:19
کد خبر : 1876

مدیرعامل بانک صادرات ایران:

اخلاق حرفه‌ای کارکنان بانک‌ صادرات زبانزد‌ شبکه بانکی کشور است‌

اخلاق حرفه‌ای کارکنان بانک‌ صادرات زبانزد‌ شبکه بانکی کشور است‌
هم‌زمان با سفر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارائی به مازندران به‌منظور بررسی مسائل اقتصادی مازندران، مدیرعامل بانک صادرات ایران در قالب هیات همراه وارد استان مازندران شد.

سید ضیاء ایمانی در بدو ورود به ساختمان مدیریت شعب بانک صادرات مازندران با حضور در شعبه میدان امام (ره) ساری رودررو با کارکنان این شعب دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی سریع و درخور شأن به مشتریان گفت: اخلاق حرفه‌ای و مشتری مداری کارکنان بانک‌ صادرات ایران زبانزد‌ شبکه بانکی در کشور است‌ و لازم است این روحیه تقویت‌شده و در کنار توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، برای جلب رضایت مشتریان تلاش کرد.

وی در این بازدید گفت: با توجه به تورم‌ موجود در بازار اقتصادی کشور، حدود اختیارات شعب در خصوص‌ سقف‌ اعتبارات و تعهدات‌ شعب و استان‌ها افزایش می‌یابد تا در ارائه خدمات و تسهیلات به مشتریان خللی ایجاد نشود.

ایمانی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای شعب و توانمندی کارکنان بانک صادرات ایران افزود: انتظار می‌رود با تلاش و برنامه‌ریزی و جدیت بیشتر در پیگیری اهداف و برنامه‌ها، رتبه اول سهم بازار را برای خدمت بیشتر به مردم به دست آوریم.

وی افزود: نظام بانکی در اقتصاد کشور نقش موتور محرکه را ایفا می‌نماید و در تمامی سیاست‌های اقتصادی، بانک‌ها مسئولیت خط مقدم سنگر اقتصادی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را بر عهده‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: ازآنجایی‌که بانک‌ها غیر از سپرده‌های مردم و سرمایه‌های خود از منابع دیگری (دولتی) بهره‌مند نمی‌شوند طبیعتاً برای ایفا مسئولیت‌های اقتصادی و اجتماعی خود نیازمند جذب منابع هستند، ازاین‌رو برای اینکه بانک‌ها بتوانند به تکالیف تکلیفی و مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند لازم است مردم با افزایش سپرده‌های خود نزد بانک‌ها به آنان در انجام هر چه‌بهتر وظایف خودیاری رسانند.

وی بابیان اینکه بانک صادرات مازندران با ۸۹ شعبه، ۷ حوزه و ۲ شعبه ممتاز در حال ارائه‌ی خدمت به مردم شریف استان مازندران می‌باشد افزود: بانک صادرات مازندران با دارا بودن نیروهای توانمند و خوش‌فکر در حوزه‌های صف و ستاد به‌عنوان یک مدیریت ممتاز در ساختار بانک صادرات ایران تلقی می‌شود.

وی اذعان داست: بانک صادرات مازندران ازنظر نیروی انسانی توانمند، تحصیل‌کرده، باانگیزه و با ویژگی‌های مثبت و همین‌طور منابع ریالی و ارزی در سطح کشور جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.