تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 - 13:40
کد خبر : 2607

مدیرکل تعاون مازندران تاکید کرد؛

ضرورت توجه دستگاه های اجرایی به بخش تعاون

ضرورت توجه دستگاه های اجرایی به بخش تعاون
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بر ضرورت توجه دستگاه های اجرایی این استان به بخش تعاون برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

علی باقری ظهر شنبه در جلسه شورای معاونان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با تسلیت ایام ضربت و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت ایام قدر و روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارائه خدمات با کیفیت به مردم بهتر از گذشته باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در کارها، بویژه در مقوله جهش تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به انتخاب شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و مردمی بودن این اداره کل، مسؤولیت ویژه ای بر دوش همه کارکنان به ویژه در حوزه تعاون قرار دارد.

باقری ادامه داد: باید تمام توان خود را با کمک مردم برای جهش تولید که قطعاً اشتغال آفرینی و تقویت اقتصاد مردمی را در پی دارد، به کار بگیریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: وحدت، همدلی و همبستگی درون سازمانی موجب ارائه خدمات مطلوب‌تری به مردم می‌شود.

باقری با اشاره به تصویب و ابلاغ سند توسعه تعاون توسط دولت سیزدهم و ضرورت اجرای آن تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های استان باید در راستای توسعه بخش تعاون نقش ویژه ای ایفا کنند و این مهم در جلسه شورای هماهنگی توسعه تعاون استان به ریاست استاندار پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.