تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 2:22
کد خبر : 2561

صرفه‌جویی ۶۰۰ میلیارد ریالی در منطقه شمال

صرفه‌جویی ۶۰۰ میلیارد ریالی در منطقه شمال
مدیر منطقه شمال از صرفه‌جویی بیش از 600 میلیارد ریالی در انجام پروژه‌های کلان این منطقه طی سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه شمال، محمدمهدی جامعی مدیر منطقه با اشاره به تلاش شبانه روزی و جهادی پرسنل این منطقه در اجرای سیاست‌های صنعت انتقال نفت کشور گفت: در سال جاری یکی از وظایف تعیین شده را توجه به موضوع صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرایی و مصرف بهینه منابع و اعتبارات قرار دادیم، به همین منظور در پروژه‌های بزرگ منطقه در سال جاری برنامه ریزی های لازم انجام و اجرا شد.

وی پروژه اتصال نیروگاه آذرخش علی آباد به شبکه خطوط لوله نفتی صنعت انتقال نفت ایران را مهمترین پروژه منطقه شمال در سال جاری اعلام کرد و افزود: همکاران ما در منطقه شمال با اجرای ۲ پروژه سوخت رسانی به نیروگاه آذرخش علی آباد و نیروگاه شهید سلیمی نکا عملکرد درخشانی در پروژه کلان سوخت رسانی به ۱۱ نیروگاه کشور داشته اند.

جامعی خاطر نشان کرد: در اجرای پروژه نیروگاه علی آباد با تمهیدات انجام شده و اجرای آن با تجهیزات عمدتا ساخت شرکتهای دانش بنیان و صنعتی کشور توسط منطقه شمال، شاهد توجه بیش از پیش به تولید داخلی و اعتماد به توان متخصصان ایرانی بوده ایم.

به گفته وی در سایر پروژه های منطقه نیز شامل پروژه فیبر نوری مغانک – ساری، تعمیر ولوها، تعویض بانک های باطری، پروژه تزریق گاز ازت به لوله بای پس تقاطع تجن و …. نیز صرفه جویی های قابل توجهی داشته ایم که مجموع این تمهیدات و اقدامات، کاهش بیش از ۶۰۰ میلیارد ریالی را در هزینه هایی اجرای پروژه ها نشان می دهد.

مدیر منطقه شمال همچنین از انتقال بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر فرآورده به انبارهای پخش ساری، گرگان و گنبد در ۱۱ ماهه امسال خبر داد و افزود: انتقال بی وقفه، بدون حادثه و مستمر فرآورده های نفتی با هدف تامین رفاه و آسایش مردم و صرفه جویی در اجرای پروژه ها، مهمترین دستاورد منطقه شمال در سال جاری بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.