تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 3:03
کد خبر : 1935

مدیرعامل بانک صادرات ایران:

مازندران را به نقطه مطلوبی می رسانیم

مازندران را به نقطه مطلوبی می رسانیم
دکتر سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر یک‌روزه خود به استان مازندران با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دیدار و از برخی پروژه‌های عمرانی و واحدهای صنعتی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران، دکتر سید ضیاء ایمانی در ابتدای این سفر با حضور در فرمانداری ساری در نشست مشترکی با حضور دکتر محمدعلی نوبخت نمایند عالی دولت در مرکز مازندران، آقایان علی بابایی کارنامی و منصور علی زارع نمایندگان مردم شریف شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، مهندس بهزاد برار زاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران و مهندس جواد طالبی شهردار مرکز استان شرکت نمود.

دکتر سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست بیان داشت: بانک صادرات مازندران با درایت و مدیریت جناب آقای نصیری به‌عنوان مدیر شعب بانک صادرات مازندران عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

وی افزود: بانک صادرات مازندران تاکنون توانسته حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخش‌های مختلف پرداخت نماید که این آمار در مقایسه با سایر بانک‌ها بسیار مطلوب است.

ایمانی اظهار داشت: بر اساس قوانین ۷۵ درصد از منابع تسهیلات پرداخت می‌شود که این رقم در استان مازندران به ۸۷ درصد رسیده است این در حالی است که در سال گذشته ۱۰۰ درصد منابع تسهیلات پرداخت شد که شاخص خوبی برای استان است.

وی خاطرنشان کرد: مازندران در برخی از شاخص‌ها محروم واقع‌شده است، تمام تلاش ما این است که در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی این استان را به نقطه مطلوبی برسانیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا شهر ساری خدمات مناسبی برای تأمین مالی پروژه‌های خود دریافت نماید.

وی در خصوص حمایت از پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری گفت: در صورت رعایت سازوکارهای بانکی به‌طور کامل از پروژه‌های شهرداری ساری حمایت می‌کنیم.

لازم به ذکر است بعد از نشست مشترک دکترایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران در فرمانداری ساری، ایشان به همراه مدیران استانی و شهرستانی از پروژه‌ای پل کابلی و محل احداث زیرگذر در ابتدای بزرگراه امام روح‌الله (جنب شرکت آب منطقه‌ای) بازدید نمود.

خاطرنشان می‌شوم دکترایمانی پس از بازدید از پروژه‌های شهرداری ساری و حضور در ساختمان عمارت شهرداری، ساری را به مقصد شهرستان آمل ترک کرد.

در شهرستان آمل دکترایمانی به همراه دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی از چند واحد تولیدی در شهرک امام‌زاده عبدالله بازدید و دستورات لازم را جهت حمایت و پشتیبانی از واحدهای مذکور ارائه نمودند.

در خاتمه‌ی این سفر یک‌روزه دکتر سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران با حضور در شرکت لبنی کاله ی آمل طی بازدید از خطوط تولید محصولات متنوع این شرکت با مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.