تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 22:04
کد خبر : 714

نماینده پارلمانی بانک صادرات در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

مشارکت بانک صادرات در پروژه‌های آب‌رسانی مازندران

مشارکت بانک صادرات در پروژه‌های آب‌رسانی مازندران
 در سفر یک‌روزه ریاست مجلس شورای اسلامی به استان مازندران دکتر حسن عرب نماینده پارلمانی بانک صادرات در مجلس شورای اسلامی دکتر قالیباف را همراهی نمود.

بانک صادرات ایران جهت مشارکت با شرکت آب منطقه‌ای در تأمین مالی پروژه‌های آب‌رسانی مازندران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران دکتر حسن عرب نماینده پارلمانی بانک صادرات در مجلس شورای اسلامی که در این سفر استانی دکتر قالیباف را همراهی می‌کرد در سخنانی گفت: بانک صادرات ایران به‌منظور کمک به توسعه استان مازندران در حوزه تأمین مالی پروژه‌های آب شرب و کشاورزی اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه مشارکت با شرکت آب منطقه‌ای مازندران در قالب ماده ۵۶ قانون بودجه نمود.

وی بابیان اینکه بانک صادرات ایران آمادگی دارد در پروژه‌های بزرگ زیربنایی کشور مشارکت نماید تصریح کرد: خوشبختانه بانک صادرات توانسته با ارائه محصولات متنوع و متناسب با نیاز اقشار مختلف جامعه مورد استقبال مردم قرار گیرد و از اعتبار بالایی نزد افکار عمومی برخوردار باشد.

دکتر عرب در پایان با قدردانی از خدمات یکایک کارکنان این بانک در استان مازندران گفت: وجدان کاری، اخلاص و تعهد کارکنان و مدیران مهم‌ترین سرمایه و دارایی بانک صادرات ایران است.

در ادامه مدیر شعب بانک صادرات مازندران در سخنانی با قدردانی از حمایت‌های استاندار و نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی برای همکاری سازنده با دستگاه‌های اجرایی برای توسعه و پیشرفت استان اعلام آمادگی کرد.

وحید نصیری اظهار داشت: نقش شبکه بانکی به‌خصوص بانک صادرات در ارائه تسهیلات به طرح‌های آب‌رسانی مازندران با در نظر گرفتن توان اعتباری موجود می‌تواند درروند اجرای پروژه‌های این بخش اثرگذار باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران نیز در حاشیه‌ی این سفر از اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای ادامه پروژه‌های سد هراز، شبکه آبیاری و زهکشی هراز و نیز طرح آب‌رسانی به شهرهای گروه الف از محل فاینانس داخلی خبر داد.

دکتر محمدابراهیم یخکشی با اشاره به پیگیری‌های به عمل توسط شرکت آب منطقه‌ای مازندران، وزارتخانه‌های نیرو و اقتصاد و دارایی و مساعدت مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با رایزنی‌های صورت گرفته در گام اول مقرر شد مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان از چهار بانک صادرات، سپه، تجارت و ملت دریافت نماییم و همچنین موافقت مابقی مبلغ نیز طی هفته‌های آینده صادر خواهد شد.

وی افزود: با اجرای این سه طرح بزرگ، بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش قرار خواهد گرفت و علاوه بر آن آب شرب شهرستان‌های آمل، نور، محمودآباد، فریدونکنار و روستاهای مسیر فراهم می‌گردد و می‌تواند ۲۵ مگاوات برق نیز به‌وسیله احداث نیروگاه‌های برق‌آبی تولید شود.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: برای دو طرح آب‌رسانی به رامسر، تنکابن و عباس‌آباد و نیز آب‌رسانی به شهرهای محمودآباد، نور و رویان به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان توسط وزارت نیرو از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از محل اعتبارات موجود درخواست شده است.

لازم به ذکر است دکتر حسن عرب مشاور مدیرعامل در امور پارلمانی بانک صادرات ایران در این سفر از چند شعبه این بانک بازدید و با کارکنان آنان دیدار و گفتگو نمود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.