تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1400 - 14:15
کد خبر : 555

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

برای بازگشایی مدارس نیازمند آرامش هستیم

برای بازگشایی مدارس نیازمند آرامش هستیم
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: برای بازگشایی مدارس نیازمند آرامش و امنیت و دوری از چالش‌ها و تشنج‌ها هستیم.

«علیرضا سعدی پور» ظهر امروز در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش مازندران که با حضور مجازی شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اعتماد سازی و اقناع افکار عمومی برای حضور دانش‌آموزان در مدرسه را بسیار مهم دانسته و گفت: روابط عمومی ها باید ابتکار عمل را در این زمینه به دست گیرند. در رابطه با بازگشایی مدارس از همه ظرفیت‌های موجود در روابط عمومی های ادارات شهرستانها و مناطق استفاده شود.

وی با اشاره به احتمال اجرای آموزش ترکیبی حضوری و مجازی در سال تحصیلی پیش رو افزود: یکی از چالش های آموزش مجازی، عدم نظارت کافی بر کلاس های درسی مدارس بود که باید در سال پیش رو کار نظارت به صورت جدی تر پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید فرصت های از دست رفته یادگیری و یادگیری های از دست رفته را به نوعی بازیابی کنیم گفت: ایجاد سامانه مازند محتوا کار بسیار بزرگی بود که انتظار داریم تا به نحو مطلوب تری به خانواده ها و دانش آموزان شناسانده شود چراکه محتواهای بسیار خوب و استانداردی در این سامانه بارگذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه در یک دوره گذار قرار داریم تصریح کرد: حفظ آرامش، تشنج زدایی و دوری از چالش‌ها برای بازگشایی مدارس بسیار ضروری است و بازگشایی مدارس باید با آرامش و طمأنینه انجام شود.

سعدی پور با اشاره به زمان اندک باقیمانده تا مهر ۱۴۰۰خاطرنشان کرد: فرصتهای باقی مانده را برای ثبت نام از دست ندهیم و مدیران مدارس نسبت به این امر مهم و همچنین ثبت سفارش کتب درسی جدیت بیشتری به خرج دهند. انتظار داریم تا کتاب های درسی به موقع و در زمان مناسب به دست دانش آموزان در دورترین نقاط استان برسد.

وی تحصیل سند برای املاک آموزش و پرورش را امری بسیار مهم و اتفاق بزرگی دانست که در حال شکل گیری است و افزود: در رابطه با املاک آموزش و پرورش که مورد مناقشه وزارت آموزش و پرورش و سازمان اموال و املاک کشور بود با تدبیر داهیانه و تأکید مقام معظم رهبری به نتایج خوبی رسیدیم و تعداد زیادی از این املاک به صورت رایگان به آموزش و پرورش واگذار شد.انتظار می رود تا مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق در فرصت اندک باقیمانده از تفاهم دوجانبه بین آموزش و پرورش و بنیاد مستضعفان، نسبت به تحصیل سند و ارائه مدارک مالکیت تمام تلاش خود را به کار گیرند.

این مقام مسئول استانی اذعان داشت: آموزش و پرورش باید با تمام توان برای رقم زدن اتفاقات خوب در مهر ماه و ایجاد مهری با نشاط و اجرای هرگونه سناریوی احتمالی برای بازگشایی مدارس آماده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.