تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400 - 1:15
کد خبر : 1147

ستاد امر به معروف بدنبال احیای حقوق عامه در جامعه است

ستاد امر به معروف بدنبال احیای حقوق عامه در جامعه است
ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر با عنایت به وظایف و جایگاه حاکمیتی خود و همچنین تأکیدات امامین انقلاب در خصوص حقوق مردم در نظام اسلامی، همواره به دنبال احیای حقوق عامه در سطوح مختلف جامعه است.

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، مهرداد محمدی با حضور در جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل تعاون روستایی استان مازندران، با رئیس و اعضای این شورا دیدار و گفتگو کرد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مازندران بابیان اینکه ستاد جزو نهاد‌های انقلابی و پیشرو در حوزه احیای این فریضتین در جامعه است، افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر جزو فرائض مؤکد در شریعت اسلامی است و چنانچه در جامعه اسلامی این دو واجب احیا شود، بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها در حوزه‌های گوناگون مرتفع خواهد شد.

محمدی افزود: برای اینکه بتوانیم این فریضتین الهی را به جایگاه حقیقی خود بازگردانیم تا به‌عنوان یک ارزش اجتماعی به آن توجه شود، می‌بایست به‌صورت تخصصی در حوزه احیای آن ورود داشته باشیم و این امر با تشکیل تشکل‌های تخصصی در حوزه‌های گوناگون امکان‌پذیر خواهد بود.

وی بیان داشت: اگر به دنبال آن هستیم تا بخش کشاورزی نیز در استان مازندران به جایگاه حقیقی خودش برسد، نیازمند مطالبه جدی و عمومی آحاد مردم به‌ویژه افراد متخصصی هستیم که در این حوزه مشغول فعالیت می‌باشند.

این مسئول بابیان این مطلب که ستاد همواره به دنبال احیای حقوق عامه در جامعه است، تصریح کرد: آنچه سازمان تعاون روستایی در لایه‌لایه‌های مختلف خود به دنبال آن است، خدمت‌رسانی صحیح، به‌موقع و عادلانه به قشر زحمتکش کشاورز در سطح استان و کشور است که مصداق عینی امربه‌معروف و نهی از منکر می‌باشد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مازندران به فراز‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و بیان داشت: مقام معظم رهبری در این بیانیه در بخش اقتصادی آن آورده‌اند که اگر ما بتوانیم اقتصاد را به یک سرانجام درست برسانیم، در برابر سلطه‌پذیری استکبار جهانی مقاوم خواهیم شد که این بسیار نکته حائز اهمیتی برای استقلال کشور است.

محمدی ایجاد تشکل‌های تخصصی امربه‌معروف و نهی از منکر در بخش‌های اقتصادی را یکی از وظایف و اهداف اولویت‌دار ستاد برشمرد و خاطرنشان ساخت: ایجاد جریان مطالبه گری باهدف استیفای حقوق مردم و حمایت از تشکل‌های مردمی نیز از برنامه‌های در دست اقدام معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد می‌باشد که با جدیت آن‌ها را دنبال خواهیم نمود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.