تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 23:59
کد خبر : 1684

کشتی، ریشه در جان و تاریخ اهالی این خطه دارد

کشتی، ریشه در جان و تاریخ اهالی این خطه دارد
کشتی، ریشه در جان و تاریخ اهالی این خطه دارد و قهرمانان این رشته ورزشی جایگاهی ارزشمند در جامعه ورزش دوست مازندران خواهند داشت.

منش پهلوانی که ذات و خمیره ی کشتی‌گیران است، سبب شده تا این قشر ، همیشه پیشقدم و سرمنشأ فعالیت‌های خیرخواهانه و رفع فقر و محرومیت شوند و هر کجا که نیاز به دستگیری نیازمندان و رسیدگی به امور عام المنفعه باشد، کشتی‌گیران از این محبوبیت و اقبال عمومی برای رفع کاستی ها استفاده می کنند.

حسن رنگرز از جمله کشتی گیران تاریخ‌ساز و جریان‌ساز کشتی فرنگی ایران است.

مدال طلایی که پس از دهه ها توسط او به دست آمد، شاید طلایی ترین مدال کشتی فرنگی نیم قرن اخیر است که توانست موتور محرک و پیشران حرکتی این رشته شود و شاهد بودیم که طی سال‌های اخیر به افتخارات و مدال های با ارزشی توسط کشتی فرنگی ایران به دست آمد و مطمئناً سهم بالایی از این مسیر قهرمانی را مدال طلای حسن رنگرز ریل گذاری نمود .

دکتر حسن رنگرز در جایگاهی دیگر ولی به همان اندازه موثر و جریان ساز خدمت می‌کند.

مدیریت ورزش استان مازندران با این همه پتانسیل و استعداد قهرمانی برازنده کسی است که خود بالاترین سکوهای قهرمانی را تجربه کرده است و در کنار آن با تحصیلات عالیه و تجربه کافی می‌تواند این مسئولیت را به بهترین شکل ممکن بر عهده بگیرد.

در مدتی که دکتر رنگرز سکان هدایت ورزش استان را به دست گرفت ، اتفاقات مهم و ماندگاری در این حوزه رقم خورده است که سالها می‌تواند ورزش استان را بهرمند سازد.

توجه جدی به ورزش همگانی، ورزش بانوان، رده‌های پایه، زیرساخت‌های ورزشی و البته ورزش قهرمانی به عنوان ویترین ورزش مازندران ، از جمله برنامه‌ها و طرح‌های به نتیجه رسیده ای است که با درایت و توان مدیریتی این قهرمان سابق و نفر اول امروز ورزش مازندران سال‌ها باعث فخر و آبروی استان خواهد شد.

حوزه کاری و ظرفیت ورزشی مازندران ، اداره کلی در حد وزارت می‌خواهد. صدها ملی پوش در رشته های مختلف و استعدادهای فراوان مازندرانی که در نقطه نقطه ی کشور حضور دارند، این اداره کل را به درجه بالایی از مدیریت می‌رساند.

امروز خوشحالیم که دکتر حسن رنگرز با همان قدرتی که در زمان قهرمانی از او سراغ داریم، برنامه‌های توسعه ای ورزش مازندران را به پیش می‌برد . امروز ورزشکاران مازندران بدون دغدغه و فارغ از سیستم مدیریتی، می توانند با مدیرکل ورزشی و صاحب عنوان خود حرف بزنند و از مشکلاتشان بگویند.

با آمدن دکتر رنگرز مجموعه های ورزشی با سرعت و کیفیت بالایی در حال ساخت و تکمیل شدن هستند و نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش که تعدادشان در مازندران بسیار زیاد است.

می توانند به راحتی مسیر قهرمانانشان را ادامه دهند و چندین حسن رنگرز دیگر به دنیای قهرمانی را به مازندران هدیه نمایند.

مازندران با وجود استعدادها و ظرفیت های توسعه ای استفاده نشده، نیاز به مدیرانی از جنس دکتر رنگرز دارد تا با بهره مندی از تجربه و دانش و سرعت بخشیدن به طرح ها و برنامه های تعریف شده، این خطه ی مستعد را به جایگاه قابل قبول آن برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.