تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 - 21:39
کد خبر : 808

با حضور بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی انجام شد؛

بازدید از عملیات اعزام زائران اربعین

بازدید از عملیات اعزام زائران اربعین
بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی به همراه مهندس وطن خواه مدیرکل فرودگاههای استان از روند پذیرش و اعزام زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران مهندس جویباری بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی به همراه مهندس وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان از روند پذیرش و اعزام زائرین اباعبدالله الحسین (ع) بازدید کردند. در اعزام اولین روز زائرین که روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه با حضور و بدرقه مسئولین فرودگاهی صورت گرفت، دو پرواز در ساعت‌های مختلف انجام پذیرفت که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت کامل ناظران فرودگاهی و انجام به‌موقع پذیرش زائران توسط شرکت هواپیمایی بومی در مازندران انجام شد.

در این بازدید چندساعته بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی با حضور در دفتر هواپیمایی وارش از نزدیک از روند صدور بلیط و پذیرش زائرین اطلاع پیداکرده و همچنین بازدید از موکب اربعین حسینی مستقر در سالن خروجی پروازهای خارجی و حضور در جمع زائرین محترم از نزدیک گفتگو و از وضعیت اعزام آنان مطلع گردید. در ادامه این بازدید با بدرقه مسئولین فرودگاهی اولین پرواز زائرین مازندرانی در قالب ۱۴۰ مسافر به مقصد نجف پرواز کرد.

مهندس جویباری پس از بازدید میدانی و در نشستی، از مهندس وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران به دلیل اتحاد و همدلی در بین کارکنان فرودگاهی و شرکت هواپیمایی بومی و همچنین رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نظارت دقیق ناظران در پذیرش و اعزام زائرین گرامی قدردانی نمود.

لازم به ذکر است: دفتر ویژه بازرس وزارت راه و شهرسازی جهت پاسخگویی به سؤالات و شکایات زائرین گرامی در فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری دایر می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.