تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 20:50
کد خبر : 2248

مدیرکل بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران:

رفع دغدغه‌های تولید مأموریت ویژه «بانک صادرات» است

رفع دغدغه‌های تولید مأموریت ویژه «بانک صادرات» است
هدایت نصرالهی مدیرکل بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران با همراهی ابراهیم رمضانی مدیر شعب بانک صادرات استان مازندران از شرکت کاله بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات مازندران، مدیرکل بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران در حاشیه‌ی این بازدید مأموریت ویژه این اداره را پاسخگویی سریع، متمرکز و منطبق با نیازهای تولیدکنندگان بزرگ و صنایع کشور و رفع دغدغه‌های تولید و اشتغال عنوان کرد.

وی بابیان اینکه در حوزه ارائه خدمات به مشتریان رویکرد و فرآیند جدیدی در دستور کار قرارگرفته است، تأکید کرد: با به‌کارگیری توانمندی‌های نوین در بانکداری جامع و نگرانی‌های بخش صنعت، تولید و اشتغال تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

نصرالهی با تأکید بر توسعه خدمات و محصولات ارائه‌شده به مشتریان، گفت: امروز عصر رقابت‌ در حوزه ابزارهای نوین در حوزه‌های مختلف بازاریابی است و طرح‌ها و خدمات مطلوبی  برای خدمت به مردم و صنایع در بانک صادرات ایران در حال اجرا است.

در ادامه ابراهیم رمضانی مدیر شعب بانک صادرات مازندران در توضیح تفاوت بانکداری جامع با بانکداری متداول در شعب، گفت: بانکداری جامع مخاطب محور و مشتری محور است و خدمات خود را بر اساس جامعه هدف طراحی می‌کند و در این مجموعه بانکداری «خرد»، «شرکتی»، «تجاری»، «سرمایه‌گذاری» و «اختصاصی» به‌هم‌پیوسته هستند. در این نوع بانکداری برای مشتری خاص محصول خاص طراحی می‌شود. در بانکداری جامع باید برای مشتری سرمایه‌گذار، مدل سرمایه‌گذاری طراحی شود. در مدل بانکداری تجاری باید در مدل‌های کسب‌وکار موردبررسی قرارگرفته و نوع و مدل ورود بانکداری جامع به آن موردبررسی قرار گیرد. همچنین در حوزه بانکداری تجاری باید نوع مصارف و هزینه‌ها با توجه به بازارهای مختلف و نوع کسب‌وکار موردمطالعه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: مشتریان همه خدمات را از شعبه دریافت خواهند کرد اما اداره کل بانکداری شرکتی خدمات را با سرعت بیشتر و به‌صورت ویژه مورد پیگیری و پشتیبانی قرار می‌دهد.

وی افزود: بانکداری شرکتی با محوریت نگاهداشت و پرستاری از مشتریان ویژه بانک مأموریت ویژه‌ای دارد و برای جذب منابع مشتریان از طریق به‌کارگیری نیروهای متخصص، نقش ویژه خود را در ارتقای و تعالی بانک ایفا خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید خانم رهنما و خانم طوسی معاون و مدیر حساب مشتری اداره کل بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.