تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 0:03
کد خبر : 1086

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

سه هزار نیروی مازاد در شهرداری مشغول بکارند

سه هزار نیروی مازاد در شهرداری مشغول بکارند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری دیدار و گفتگو کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این دیدار بابیان این‌که شهرداری پنج هزار نیرو انسانی دارد، پرداختی ماهانه به این تعداد نیرو به‌عنوان حقوق را حدود ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

پرویز شعبانی گفت: درحالی‌که شهرداری ساری در بهترین شرایط با ۲ هزار نیرو می‌تواند همه خدمات را ارائه بدهد، افزایش و جذب بی‌رویه نیرو بر درآمد شهرداری ساری تحمیل‌شده است.

وی ادامه داد: از ۲ سال پیش بدهی‌های  شهرداری در حال افزایش است و اکنون طبق اسناد رسمی موجود یک هزار میلیارد تومان بدهی شهرداری مطرح است.

شعبانی با اعلام این‌که در حال حاضر شهرداری ساری به دلیل کمبود اعتبار و بودجه در انجام طرح‌های عمرانی با مشکل مواجه است، توضیح داد: پل کابلی شهر ساری که بسیار مهم است ۱۰ ساله شده است و ازآنجایی‌که تملک زمین در این مسیر به سرمایه زیادی نیاز دارد، به نظر می‌رسد این طرح همچنان راکد بماند.

وی  افزود: چالش جدی شهرداری ساری  طرح نیروگاه زباله‌سوز است که ۱۰ ساله شده و اگرچه تأمین مالی آن از سوی دولت است، اما این طرح با چالش ساخت ابنیه مواجه است.

رئیس شورای شهر ساری بابیان این‌که اکنون روزانه ۱۲۰ میلیون تومان و ماهانه حدود پنج میلیارد تومان هزینه انتقال زباله ساری به استان هم‌جوار است، گفت: پیمانکاران زیادی نیز از شهرداری طلب دارند.

وی افزود: در دو سال اخیر دیوار بی‌اعتمادی و بدبینی شهروندان به شورا و شهرداری ساری بسیار بلند شده است که امیدواریم بتوانیم اعتماد شهروندان را به دست بیاوریم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.