تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1400 - 19:09
کد خبر : 1133

امام‌جمعه تنکابن:

کتاب گوهری ارزشمند و گنجینه‌ای بی‌بدیل است

کتاب گوهری ارزشمند و گنجینه‌ای بی‌بدیل است
جشنواره کتابخوانی رضوی زمینه‌ساز آشنایی کودکان و نوجوانان و جوانان بافرهنگ اهل‌بیت (ع) است.

 

امام‌جمعه تنکابن ضمن دعوت از مردم فهیم این شهرستان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: کتاب گوهری ارزشمند و گنجینه‌ای بی‌بدیل است که در طول تاریخ بشریت بار آگاهی و دانش را به دوش کشیده و نسل به نسل منتقل کرده است.

جشنواره کتابخوانی رضوی به‌عنوان رویدادی عظیم، زمینه‌ساز آشنایی کودکان و نوجوانان و جوانان بافرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است.

این جشنواره از مهم‌ترین شیوه‌های کسب معارف پیرامون سبک زندگی اسلامی بوده که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رخدادهای فرهنگی و مطالعاتی کشور  در چند سال  اخیر به شمار می‌آید.

مفتخریم که این جشنواره بزرگ  همه‌ساله به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری آستان قدس رضوی  برگزار می‌شود  که از دو منظر حائز اهمیت است، آشنایی مردم با روش زندگی و سیره ائمه اطهار علیه‌السلام مخصوصاً امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و نهادینه کردن فرهنگ منور رضوی و افزایش سرانه مطالعه مفید در جامعه و ایجاد انگیزه برای قشر بی‌تفاوت به امر مطالعه این‌جانب از تمامی مردم فهیم، شریف، فرهنگ دوست و عاشق اهل‌بیت (ع) خصوصاً «جوانان و نوجوانان»، دعوت می‌نمایم برای شرکت در این جشنواره به کتابخانه‌های عمومی شهرستان تنکابن مراجعه نمایند و ضمن مطالعه و شرکت در این مسابقه کتابخوانی از جام ظهور معارف رضوی سیراب شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.